یادواره شهدا در مدارس برگزار شود
یادواره شهدا در مدارس برگزار شود
استاندار همدان گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر، برگزاری یادواره شهدا در مدارس به ویژه مدارس دخترانه برای پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان ضمن تشکر از تلاش برگزار کنندگان این کنگره اظهار داشت: طی ارزیابی‌های انجام شده، کنگره‌ اول شهدای استان، با کیفیت و بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان بهتر از کنگره اول برگزار شود؛ زیرا ما نسبت به شهدا تعلق خاطر خاصی داریم و باید دینمون را نسبت به آن‌ها ادا کنیم.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر، برگزاری یادواره شهدا در مدارس به ویژه مدارس دخترانه برای پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب، بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیتی که امروز در جامعه ایران وجود دارد، مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های دشمنان در‌ راستای کم‌رنگ کردن نقش شهدا، باید در معرفی و نکوداشت جایگاه و مقام شهدا بیش از پیش تلاش کنیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: طبق گزارش دبیران کمیته‌های ۲۳گانه کنگره ملی، اقدامات خوب و ارزشمندی در راستای برگزاری کنگره ملی ۸هزار شهید استان انجام شده است.

وی با اعلام این خبر که مقدمات برگزاری اولین‌ یادواره شهدای مهندس با محوریت دانشگاه صنعتی همدان در دست اقدام است، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در آینده در دستور کار قرار دارد، برگزاری یادواره هر شهید در مدارس و دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/