تلاش شهرداری منطقه ۳ همدان در راستای اشتغال‌زایی
تلاش شهرداری منطقه ۳ همدان در راستای اشتغال‌زایی
مدیر شهرداری منطقه سه همدان گفت: اقدامات مناسبی در این شهرداری در حوزه‌های اشتغال، کسب و کار ، فرهنگی، خدماتی، شهرسازی، معبر گشایی، بهبود وضعیت ترافیک و گردشگری جهت ارتقای کیفیت محیط شهری اجرا شده است.

به گزارش همدان تیتر، محمد رضا فیض منش، مدیر شهرداری منطقه سه همدان در آیین افتتاح ۵۰ پروژه در سطح این شهرداری در  مجتمع کسب و کار شهید همدانی، اظهار داست: باتوجه به تاکیدات شهردار همدان تمام اقدامات در سطوح مختلف با سرعت و کیفیت به بهره برداری رسیده و از ابتدای سال تاکنون بدون وقفه خدمات رسانی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ادامه داشته که ماحصل آن را امروز می‌بینیم.

وی افزود: اقدامات مناسبی در حوزه‌های اشتغال، کسب و کار ، فرهنگی، خدماتی، شهرسازی، معبر گشایی، بهبود وضعیت ترافیک و گردشگری جهت ارتقای کیفیت محیط شهری اجرا شده است.

شهردار منطقه ۳ همدان تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورا و شهرداری همدان مورد توجه قرار گرفت بحث اشتغال زایی و توانمندسازی افراد بود و مجموعه کسب و کار شهید همدانی دارای بخشهای مختلف است که در چند روز آینده به صاحبان مشاغل برای فعال سازی این مجموعه فراخوان داده می شود.

وی تاکید کرد: در تمام محلات پروژه داشته‌ایم که مهم ترین آنها پروژه الماس غرب، هدایت آبهای سطحی در زمین شهری، پروژه مجتمع کارآفرینی سردار شهید همدانی و‌ دهها پروژه بود.

فیض‌منش به اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح منطقه سه اشاره کرد و گفت: بازسازی محوطه امامزاده خضر، نصب المان شهید گمنام، مرمت پارک ها و پیاده روها و آسفالت ریزی به میزان ۸۰ میلیارد تومان گوشه ای از این خدمات است.

وی به پروژه‌های ورزشی در منطقه سه اشاره و متذکر شد: احداث زمین چمن مصنوعی در کوی رضا (ع) و جنت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم جزو مطالبه جدی شهروندان بود که خوشبختانه این مجموعه‌ها تقدیم اهالی این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/