کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
استاندار همدان گفت: آثار کمک به زندانیان جرائم غیرعمد دارای نتایج و ابعاد وسیعی است که کاهش آسیب‌های اجتماعی در رأس این نتایج خیر قرار دارد.

به گزارش همدان تیتر،«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، در آستانه جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مبلغ یک‌میلیارد ریال به ستاد دیه استان همدان کمک کرد و اظهار داشت: آثار کمک به زندانیان جرائم غیرعمد دارای نتایج و ابعاد وسیعی است که کاهش آسیب‌های اجتماعی در رأس این نتایج خیر قرار دارد.

وی افزود: برپایی جشن آزادی زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاد دیه، یک رویداد بزرگ است که امیدواریم هم‌چون سالهای گذشته به مدد دستان پرخیر و برکت خیرین و نیکوکاران استان زمینه رهایی جمع بسیاری از پدران و مادران دربندی فراهم شود که به صورت غیرعمد و از بد حادثه روانه زندان شده‌اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری همایش‌ گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بذل شادی به فرزندان، مادران و همسرانی است که از حضور سرپرست خانواده خود به دلیل نداشتن بضاعت مالی یا وقوع جرائم غیرعمد دور هستند.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم گلریزان برای زندانیان در ماه مبارک رمضان که ماه بخشش و گذشت و مغفرت است یک تقارن مبارک است و چه زیباست که در این ماه همان‌طور که برای رهایی از هوای نفس تلاش می‌کنیم، اسباب رهایی بندگان گرفتار در زندان را نیز فراهم کنیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سال‌ گذشته ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، متذکر شد: از تمامی مردم شریف استان و خیرین دعوت می‌شود در جشن گلریزان آزادی زندانیان شرکت کرده و گامی برای شاد کردن دل خانواده‌های زندانیان بردارند.

انتهای پیام/