کلنگ زنی مدرسه روستای راهموار لالجین
کلنگ زنی مدرسه روستای راهموار لالجین
حمید شیرازیانی گفت: مدرسه روستای راهموار لالجین با حضور امام جمعه مهاجران و مدیران بخش لالجین کلنگ زنی شد.

به گزارش همدان تیتر، حمید شیرازیانی گفت: مدرسه روستای راهموار لالجین با حضور امام جمعه مهاجران و مدیران بخش لالجین کلنگ زنی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در این آیین با بیان مشخصات این مدرسه اضافه کرد: این مدرسه با ۲۵۶ متر زیربنا به صورت چهار کلاسه الحاقی با برآورد ۱۵۰میلیارد ریال احداث خواهد شد.

حمید شیرازیانی در ادامه اشاره کرد: هزینه ساخت مدرسه توسط خیرین محلی تامین و مطابق نقشه و نظارت اداره کل نوسازی ساخته خواهد شد.

وی با توجه به تامین هزینه ساخت توسط خیرین محلی افزود: تاسیسات و تجهیزات لازم بعد از ساخت توسط اداره کل نوسازی تامین و نصب خواهد شد.

در این آیین امام جمعه مهاجران با تشکر از اداره کل نوسازی مدارس و مدیران همراه در امر مدرسه سازی گفت: همه مدیران و مردم باید در بحث حل مشکلات مدارس جهادی تلاش کنیم چرا که دشمن با هجمه به مدارس، دانش آموزان را هدف قرارداده است.

حجت الاسلام عالمی با تشکر از ورود خیرین در مدرسه سازی از نیازهای مدارس مهاجران سخن گفت و خواستار توجه ادارات و مدیران مربوطه برای مدرسه سازی شد.

بخشدار لالجین نیز با توجه به محرومیت مهاجران و استقبال کمتر خیرین این منطقه بیان کرد: کمک اداره کل نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز در ساخت مدرسه برای مهاجران بخصوص در رفع مشکلات فرهنگی مورد نیاز است.