کشتارگاه های همدان زیر ذره بین تعزیرات حکومتی
کشتارگاه های همدان زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

به گزارش همدان تیتر، مرضیه یونسی در جلسه ای با حضور عدالت‌خواه رئیس کل دادگستری استان همدان و نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به‌ منظور حمایت از واحدهای تولیدی و نظارت بر نحوه فعالیت آنها از کشتارگاه های مختلف در استان همدان بازدید بعمل آمده […]

به گزارش همدان تیتر، مرضیه یونسی در جلسه ای با حضور عدالت‌خواه رئیس کل دادگستری استان همدان و نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به‌ منظور حمایت از واحدهای تولیدی و نظارت بر نحوه فعالیت آنها از کشتارگاه های مختلف در استان همدان بازدید بعمل آمده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان افزود:این نظارت ها با هدف عرضه مرغ باکیفیت با رعایت موازین بهداشتی و برای جلب رضایت عمومی به صورت مستمر و دائم انجام می شود.

مرضیه یونسی بیان داشت:عوامل مختلفی در سطح استان همدان وجود دارد که گاهی اوقات منجر به عرضه مرغ بی کیفیت در بازار می شوداز جمله این عوامل قدیمی و مستهلک بودن دستگاه های کشتارگاه های فعال در استان و در برخی نقاط کمبود آب و مدیریت ناصحیح برخی از مالکین است .

یونسی گفت:اداره کل تعزیرات حکومتی همدان با تمام توان از تولید و اشتغال زایی حمایت وبا متخلفان برخورد قاطع می کند.

در ادامه عدالت‌خواه رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های اجرا شده دستور داد کمیته ای تخصصی با حضور تمامی مسئولان مربوطه و مالکان کشتارگاه ها را به منظور رفع ایراد ها و تسهیل در امور را دادند تشکیل شود.

محمد رضا عدالت‌خواه گفت:مجموعه قضایی استان همدان به منظور حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های مشروع واحدهای تولیدی و نظارت بر حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی با تمام توان همیار و همراه مجموعه تعزیرات حکومتی همدان است.

در این دیدار امیرحسین نقی پور مدیرکل دامپزشکی استان همدان نکات تخصصی را مطرح و پیشنهادهایی برای اجرای بهتر کار ها ارایه کرد.

انتهای پیام/