سالن‌های استخر آموزش و پرورش به نام شهدای معلم نام گذاری خواهد شد
سالن‌های استخر آموزش و پرورش به نام شهدای معلم نام گذاری خواهد شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در ستاد شهدای فرهنگیان و دانش آموزان کنگره ملی 8000 شهید استان همدان عنوان کرد؛ سالن های استخر آموزش و پرورش به نام شهدا معلم نام گذاری خواهد شد .

به گزارش همدان تیتر، محمود نقوی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در ستاد  شهدای فرهنگیان و دانش آموزان کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان گفت: باید با برنامه ریزی درست در طول کنگره، فرهنگ شهید و شهادت را در بین معلمان و  دانش آموزان ساری و جاری کرد.

    وی فرصت پیش آمده در کنگره ملی ۸۰۰۰ شهد استان را بسیار پراهمیت عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره ی شهدا در تمامی مدارس استان و ۲۴ یادواره در مراکز شهرستان ها و نواحی و مناطق از برنامه های اصلی ستاد کنگره شهدای فرهنگیان و دانش آموزان استان خواهد بود.

وی افزود: در این راستا، سالن های استخر آموزش و پرورش به نام شهدای معلم، شهیدان بهمنی و فراهانی نام گذاری خواهد شد .

   نقوی از همه معلمان و دانش آموزان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره اعلام نمایند.

   سردار فرجی دبیر اجرایی کنگره ۸۰۰۰هزار شهید استان، نیز در این نشست گفت: یکی از ستاد های اصلی، مهم و تاثیر گذار کنگره ۸۰۰ شهید استان، ستاد شهدای فرهنگیان و دانش آموزان می باشد که باید فرهنگ شهدا را به نسل های بعد انتقال دهد.

   وی با اشاره به معلمان سرآمد شهید آموزش و پرورش گفت: شهدای آموزش و پرورش، شهدای شاخصی هستند که می توان در طول برگزاری کنگره، شیوه و سیره آنان را برای اهاد جامعه تبیین کرد تا الگوی عملی برای همه باشند.

انتهای پیام/