کتاب، حماسه‌های شهدای والامقام را به نسل جوان منتقل می‌کند
کتاب، حماسه‌های شهدای والامقام را به نسل جوان منتقل می‌کند
استاندار همدان گفت: رزمندگان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع‌مقدس را روایت و ترسیم کنند تا کتاب‌های بیشتری برای نسل‌های آینده نوشته شود و شهدای والامقام هشت سال دفاع‌مقدس جان خود را در راه مردم، سرزمین و فرهنگ اسلامی فدا کردند.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، گفت: رشادت‌های رزمندگان، امروز به عنوان میراث گران‌بها باید در قالب هنر، فیلم، کتاب و نقاشی به نسل‌های بعد منتقل گردد.

استاندار همدان بیان کرد: رزمندگان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع‌مقدس را روایت و ترسیم کنند تا کتاب‌های بیشتری برای نسل‌های آینده نوشته شود و شهدای والامقام هشت سال دفاع‌مقدس جان خود را در راه مردم، سرزمین و فرهنگ اسلامی فدا کردند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مدیون شهداء هستیم و وظیفه داریم یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی بداریم و برای ترویج نام، یاد و فرهنگ آنها تلاش کنیم.

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین و فرماندهان نظامی، امنیتی و انتظامی استان و مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان افتتاح شد.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی هشت‌هزار شهید استان از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود.

در پایان برنامه از کتاب «آن شش‌ماه» با موضوع نقش رزمندگان استان همدان در دفاع‌مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/