پزشکان در برهه‌های حساس تاریخ نشان دادند که مرد میدان و جهاد هستند
پزشکان در برهه‌های حساس تاریخ نشان دادند که مرد میدان و جهاد هستند

به گزارش همدان تیتر ٫ دوران دفاع مقدس نقطه عطف پر افتخاری برای مردم ایران و جامعه پزشکی بود که با تلاش جهادگران سلامت موفق شدیم توفیقات بسیاری در ارائه خدمات درمانی و حتی عمل جراحی در جبهه‌ها کسب کنیم. محمد مهدی مجذوبی بیان کرد:  پزشکان، کادر درمان و جهادگران سلامت در دوران کرونا با […]

به گزارش همدان تیتر ٫ دوران دفاع مقدس نقطه عطف پر افتخاری برای مردم ایران و جامعه پزشکی بود که با تلاش جهادگران سلامت موفق شدیم توفیقات بسیاری در ارائه خدمات درمانی و حتی عمل جراحی در جبهه‌ها کسب کنیم.

محمد مهدی مجذوبی بیان کرد:  پزشکان، کادر درمان و جهادگران سلامت در دوران کرونا با عشق و ایثار به مردم خدمت کردند و برگ زرینی دیگر به افتخارات ایران زمین اضافه کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد:بیش از هزار و پانصد نفر پزشک متخصص و عمومی در غالب ۱۵ بیمارستان و ۱۵۰ درمانگاه خدمات مستمر ارائه می‌کنند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از چهار میلیون و پانصد هزار خدمات ارائه شده است که بالغ بر سه هزار خدمت در بخش دولتی و مابقی در بخش خصوصی صورت گرفته است.

مجذوبی اظهار کرد: صد و سی هزار عمل جراحی درسال ۱۴۰۱ در بخش عمومی و بالغ بر صد هزار عمل جراحی هم در بخش خصوصی ثبت شده است.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه تحقیقات و فناوری بعد از حدود ۹ماه پیگیری موفق به اخذ مجوز پارک علم و فناوری شدیم، در راستای تقویت بین‌المللی سازی دانشگاه، در حال انعقاد قرداد با دانشگاه‌های عراق در حوزه سلامت هستیم.

در پایان مجذوبی عنوان کرد: بخشی از طرح‌های آماده بهره برداری هفته دولت در شهرستان همدان شامل احداث و تجهیز بیمارستان ۲۷۲ تخت خوابی اکباتان، رادیو تراپی مرکز جامع سرطان بعثت، ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری در منطقه اعتمادیه و نواب و پایگاه سلامت روستایی امزاجرد است.

انتهای پیام ،طط