توجه ویژه به محورهای اصلی سند فرهنگی کشور مورد تأکید است
توجه ویژه به محورهای اصلی سند فرهنگی کشور مورد تأکید است
استاندار همدان بیان اینکه توجه ویژه به محورهای اصلی سند فرهنگی کشور مورد تأکید است، گفت: مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضوع کتاب و کتابخوانی در شورا مورد توجه بیشتر قرار گیرد. 

به گزارش همدان تیتر و به نقل از روابط عمومی استانداری، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ‌عمومی استان، اظهار داشت: اقدامات و عملکرد باید با رویکرد تحولی انجام گیرد و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: پایداری و تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، اجتناب از اسراف‌ و تجمل‌گرایی، افزایش سرانه تولید و مصرف محصولات فرهنگی و انسجام اجتماعی پنج محور اصلی سند فرهنگی کشور است و باید از اولویت‌های شورا فرهنگی عمومی استان باشد.

استاندار همدان افزود: اصل پایداری و تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه در شورای فرهنگ عمومی باشد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای انسجام اجتماعی در جامعه به منظور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای دو قطبی‌سازی اجتماعی به صورت ویژه مورد تأکید است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه توجه ویژه به محورهای اصلی سند فرهنگی کشور مورد تأکید است، متذکر شد: مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضوع کتاب و کتابخوانی در شورا مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/