همدان میزبان گروه مهنا با اجرای نمایش فصل شیدایی
همدان میزبان گروه مهنا با اجرای نمایش فصل شیدایی
دبیر کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: سال ها است که استان همدان منتظر اجرای فصل شیدایی است و با جدیت و انگیزه بیشتر مسئولان در این زمینه توانستیم «فصل شیدایی» را به زودی در همدان اجرا کنیم و میزبان گروه باشیم ، امیدوارم استان همدان بتواند میزبان خوبی برای این پروژه بزرگ باشد

به گزارش همدان تیتر  سردار مهدی فرجی بیان کرد: بچه‌های مهندسی تیم از دو ماه پیش عملیات خاک‌برداری را آغاز کردند، صفر تا صد اجرای این پروژه با مهندسی سپاه بوده است که با کمک استانداری، نمایشگاه بین‌المللی همدان، شواری اسلامی شهر و شهرداری همدان در قالب کارهای فرهنگی که در طول سال باید انجام می‌شد با حمایت از فصل شیدایی پشتیبانی گروه و پروژه را انجام دادند.

دبیر کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: سال ها است که استان همدان منتظر اجرای فصل شیدایی است و با جدیت و انگیزه بیشتر مسئولان در این زمینه توانستیم «فصل شیدایی» را به زودی در همدان اجرا کنیم و میزبان گروه باشیم ، امیدوارم استان همدان بتواند میزبان خوبی برای این پروژه بزرگ باشد.

وی ادامه داد: برای آماده سازی محل نمایش حدود ۳ هزار کامیون خاکبرداری انجام شده است که نشان از گستردگی کار برای اجرای این نمایش رسانه‌ای دارد.

فرجی از آسفالت‌ریزی پارکینگ محل برپایی نمایش فصل شیدایی هم به وسعت پنج هزار مترمربع خبر داد و گفت: این نمونه‌ای دیگر از آثار و برکات برگزاری کنگره شهدا برای شهر همدان است.

وی از رسانه های خواست در بحث محتوایی فصل نمایش شیدایی که از خلقت تا ظهور را به نمایش می گذارد، اطلاع رسانی مناسب داشته باشند.

دبیر کنگره هشت هزار شهید استان همدان یادآور شد : بلیت این نمایش بصورت کاغذی در سه هزار قطعه آماده و در غرفه مقاومت در میدان امام به مخاطبان ارائه می شود.

وی ادامه داد: بلیط های دیجیتال نیز از سامانه اینترنتی «نماتیکت» برای شهروندان قابل دریافت است.

فرجی هزینه هر بلیت را ۲۰۰ هزار تومان براورد کرد و افزود: بلیت های بصورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : سارا پرویزی سالار