همدان میزبان شرکت کنندگان در نشست مسیر گردشگری غرب کشور خواهد بود
همدان میزبان شرکت کنندگان در نشست مسیر گردشگری غرب کشور خواهد بود
شهردار همدان در نشست خود با خبرنگاران به اجرای پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در شهر همدان اشاره کرد و افزود: این پروژه می‌تواند همدان را به مرکز درمانی غرب کشور تبدیل کند و تنها در زمینه جانمایی آن بحث وجود دارد که درصدد برطرف کردن آن هستیم.

به گزارش همدان تیتر، سید مسعود حسینی به برنامه ریزی برای اجرای طرح های عمرانی و رفاهی در شهر اشاره کرد و اظهار داشت: از سرمایه گذاران برای ساخت مجموعه پارک آبی و شهر فرش در مرکز استان نیز دعوت می‌کنیم.

وی گفت: نشست اعضای شورای بررسی «مسیر گردشگری غرب کشور» ۲۴ اسفند در تهران برگزار می‌شود و پس از آن در ۲۵ اسفند، همدان میزبان اعضای این نشست و ۱۴ دیپلمات خواهد بود.

شهردار همدان تصریح کرد: پیگیری گذر تاریخی و فرهنگی «از آرامگاه باباطاهر تا آرامگاه بوعلی» و همچنین پرونده ثبت جهانی «منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان»از جمله اولویت‌های شهرداری در حوزه گردشگری است.

وی با اشاره به برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال و عید نوروز، افزود: در همین ارتباط و با هدف توسعه و رونق صنعت گردشگری و زمینه سازی برای حضور مسافران نوروزی، اجرای ویژه برنامه هایی از «چهارشنبه سوری تا ۱۳ فروردین در شهر همدان برنامه ریزی شده است.

وی در رابطه با تکمیل عملیات عمرانی موزه میدان مرکزی شهر همدان نیز بیان کرد: تجهیز این مجموعه و انتقال اشیا به این محل بر عهده میراث فرهنگی است و به محض مهیا شدن شرایط به بهره برداری خواهد رسید.

وی اذعان کرد: پروژه کارخانه بازیافت هواپیماهای فرسوده نیز یکی از طرح‎هایی است که قابلیت سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۵۰۰ نفری را دارد و می‌تواند به یکی از پروژه‌های بزرگ شهر همدان تبدیل شود.

انتهای پیام/