همدان به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی شود
همدان به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی شود
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: شهری که گردشگری آن طبیعی و مسلم است و باید تمام اقداماتش در حوزه گردشگری باشد و شهرداری ، اداره آب ، برق و همه دستگاه های اجرایی باید در حوزه گردشگری فعال باشند. مردم هم باید بدانند که همدان ادعا  دارد که اصلی ترین مرکز گردشگرپذیر کشور باشد.

حمید بادامی در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر،  اظهار کرد: از اصلی ترین دغدغه های همه فعالان گردشگری این است که مردم که وارد شهر همدان می شوند نمی‌توانند اطلاعات جامع و کامل از استان و شهر همدان بگیرند و این محور جز پر تردد ترین محورهای کشور است. ورودی شهر همدان از جاده تهران در اوج زمان های تعطیلات گاها قفل می شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: انجام بعضی از پروژه‌ها انگیزه را بیشتر می‌کند، مخصوصا دو پروژه گردشگری و سرمایه گذاری شهرداری منطقه چهار همدان که در بحث سرمایه گذاری کنار تمام پروژه ها کنلگ زنی می شود جز اقدامات زیر بنایی برای شهر است.

وی افزود: وقتی می گوییم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ، یک کشوری که خود پایتخت تاریخ و تمدن دنیاست که ظرفیت بزرگی برای شهر همدان است، گاها قدر داشته ها را نمی‌دانیم و باید بدانیم همدان دارایی ماست و جایی که باعث افتخار همه شهروندان همدانی است.

بادامی بیان کرد: شهری که گردشگری آن طبیعی و مسلم است و باید تمام اقداماتش در حوزه گردشگری باشد و شهرداری ، اداره آب ، برق و همه دستگاه های اجرایی باید در حوزه گردشگری فعال باشند. مردم هم باید بدانند که همدان ادعا  دارد که اصلی ترین مرکز گردشگرپذیر کشور باشد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان عنوان کرد: در کشور جایی به خوبی همدان نداریم که چهارفصل ، تاریخ و تمدن ، جغرافیا، آثار تاریخی و تفریحی و مهمتر از همه موقعیت جغرافیایی همدان است و در جایی واقع شده است که با ده استان با فاصله سه ساعت مسافت دارد .

وی بیان کرد: باتوجه به فضای ساختمان گردشگری که با همت شهردار منطقه چهار همدان ایجاد شده مردمی که وارد همدان می شوند می توانند تمام خدمات استان همدان در زمینه گردشگری ارایه می دهد را از طریق فعالین گردشگری دریافت کنند .

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: بخش خصوصی و فعالین گردشگری با زیرساختی که شهرداری آماده می کند ساختمان گردشگری را به بهره برداری برسانند، همچنین علاوه بر ورودی شهر همدان از سمت جاده تهران به همت شهرداری در جاده کرمانشاه و ملایر که سه ورودی اصلی شهر هستند که گردشگری همدان را پشتیبانی کند، مرکز خدمات گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است برای درآمد پایدار برای آیندگان که جهت مدیریت شهر خواهد بود ایجاد می شود شهرداری همدان اقدامات خوبی در زمینه گردشگری داشت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : سارا پرویزی سالار