ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ استان همدان
ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ استان همدان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان از ارزيابی تکمیلی آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ استان در تیر ماه خبر داد.

به گزارش همدان تیتر، رضا زارعی با اعلام این خبر، گفت: برای این موضوع بیش از ده کارگروه جهت تمهید مقدمات و جلسه توجیهی برای ۱۰۰ نفر از ارزیابان استان همدان که کار بررسی مدارک و مستندات و آشنایی با فرایند ارزیابی تکمیلی را انجام خواهند داد، تشکیل شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان گفت:   آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ استان در تیر ماه ارزیابی تکمیلی انجام میشود.

زارعی افزود: تعداد قبولی‌های مرحله اول آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ استان همدان ۱۵۹۶ نفر می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فرمت انتخابی وزارت، ۱۹ گروه ارزیابی را در ۳ حوزه خواهران (۱۱ گروه ارزیابی) در ناحیه یک و ۳ حوزه آقایان (۸ گروه ارزیابی) در ناحیه دو مشخص شده اند. در ضمن هماهنگی های لازم جهت انتخاب مدیریت، عوامل اجرایی، حفاظت حوزه‌ها، تجهیز حوزه ها به اینترنت، سخت افزارهای موردنیاز و سیستم سرمایش صورت گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان با بیان این که از شنبه دهم تیرماه سال جاری به مدت ۹ روز بصورت زمان بندی و برنامه ریزی مشخص شده بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و معاینات اولیه پزشکی برای داوطلبان در دبیرستان دخترانه مهدیه ناحیه دو انجام خواهد شد، تصریح کرد: شروع فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان توسط ارزیابان از بیست و یکم تیر ماه طبق برنامه زمان بندی به مدت بیست روز کاری انجام خواهد شد.

انتهای پبام/