نمایشگاه توانمندی‌های روستایی برگزار می‌شود
نمایشگاه توانمندی‌های روستایی برگزار می‌شود
بمناسبت روز روستا و عشایر نمایشگاه توانمندی‌های روستایی در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی برگزار می گردد. 

به گزارش همدان تیتر، دهبانی بخشدار مرکزی همدان، در جلسه دهیاران بخش مرکزی عنوان کرد روستاهای بخش مرکزی همدان دارای قابلیتها و ظرفیت های گسترده ای در حوزه‌های تولیدی، گردشگری، کشاورزی و صنایع تبدیلی می‌باشد .

بخشدار مرکزی همدان بیان کرد:  تعداد بیش از ٢٠ روستای بخش مرکزی در مسیر های گردشگری قرار گرفته است که به منظور معرفی این قابلیتها و بمناسبت پانزدهم مهرماه روز روستا و عشایر، نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات روستاهای بخش مرکزی در حوزه‌های گردشگری، تولید مواد غذایی و همچنین صنایع تبدیلی و کشاورزی با همکاری دهیاران پارک روستای سنگستان برگزار می گردد.

محمد حسن دهبانی گفت علاوه بر برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و توانمندیهای روستایی، مسابقات دو میدانی در دو رده سنی١۴تا ١۶ و ١٧ تا ٢٠ سال و دوچرخه سواری کوهستان در رده سنی ١٨ تا ٢٠ سال از مسیر روستای سنگستان تا گلزار شهدا روستای آبشینه و مسابقات آشپزی در این روز برگزار می شود.

دهبانی اضافه کرد، در این نمایشگاه روستاها با مرکزیت دهستان مربوطه و در غرفه‌های مشخص اقدام به عرضه محصولات و قابلیتهای موجود در روستاها می نمایند.

انتهای پیام/