فنی و حرفه‌ای همدان با خانه مطبوعات تفاهم نامه همکاری امضا کرد
فنی و حرفه‌ای همدان با خانه مطبوعات تفاهم نامه همکاری امضا کرد
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان با خانه مطبوعات و کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد استان تفاهم نامه همکاری آموزشی سه جانبه منعقد کرد.

به گزارش همدان تیتر، وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات همدان خبر داد و اظهار داشت: انجام این تفاهم نامه سه جانبه در راستای هم افزایی و هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و افزایش رشد اقتصادی و به منظور ارتقای صلاحیت های فنی و حرفه ای از طریق رشد بهره وری نیروی انسانی است.

وی با تاکید بر ارائه آموزش های مهارتی و فنی برای توانمند سازی فعالان رسانه ای استان همدان و خانواده های آنها گفت: این تفاهم نامه همکاری آموزشی سه جانبه بین این اداره کل ، خانه مطبوعات و کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد استان به امضا رسید.

وی با بیان اینکه با امضای این تفاهم نامه، طرفین حد اعلای تلاش خویش را جهت گسترش همکاری فی ما بین برای ارائه خدمات متقابل فرهنگی، اجتماعی، علمی،آموزشی و تحقیقاتی و دیگر موضوعات اجرایی مرتبط با این تفاهم نامه به عمل خواهند آورد گفت: موضوع تفاهم نامه، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به منظور ارتقا مهارت و توانمندی های فعالان رسانه ای استان همدان و خانواده ایشان، از طریق توسعه همکاری های فی ما بین در راستای ارائه خدمات و ایفای مسئولیت های مدنی، فرهنگی و اجتماعی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و خانه مطبوعات استان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، تشکیل کمیته راهبردی و تعیین اعضای آن، همکاری در نیاز سنجی آموزشی و انجام مطالعات آینده پژوهی و مشارکت در تمامی دوره های برگزار شده با هدف معرفی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را از توافقات مشترک این تفاهم نامه برشمرد.

مختاران افزود: استفاده متقابل از کارشناسان، مربیان و مدرسان طرفین در بخش های آموزشی، مهارتی و پژوهشی، همکاری در تهیه، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مورد نیاز طرفین بر اساس نیاز سنجی انجام شده و در چارچوب دستور العمل تدوین استانداردهای آموزشی و تجهیز و راه اندازی کارگاه های مشترک مور