سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است
سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است
جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور علی اصغر غفاری آثار، فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان، احمدی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان، معاونین فرمانداری و بخشدار سردرود به همراه اعضای کمیته‌های ستاد برگزاری انتخابات برگزار شد.

به گزارش همدان تیتر، فرماندار رزن انتخابات را آبروی نظام و بسیار با اهمیت برشمرد و تصریح کرد : سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

غفاری بیان کرد: کمیته های تخصصی، هماهنگی مقتضی به منظور انجام فرایندهای انتخابات برابر تقویم زمانبندی انتخابات بعمل آمد و مسئولان کمیته های تخصصی ستاد انتخابات شهرستان رزن امور محوله را به ایام نزدیک انتخابات موکول نکنند.

وی با تاکید بر محوریت قانون در فرایند انتخابات افزود : طبق فرموده امام و رهبری میزان رای ملت و رای مردم حق الناس و امانت است.

غفاری آثار با بیان اینکه خدمت به مردم در همه بخشها بهترین عامل ایجاد رضایتمندی است اضافه کرد : جذب اعتبارات قابل توجه باعث فعال شدن، پیشرفت و تسریع در بهره برداری بسیاری از طرح های مهم و‌ موثر در رزن شده است.

وی با اشاره به تعدادی از طرح ها و پروژه های در دست اقدام در سطح شهرستان از تلاش در جهت افزایش مشارکت و تبیین دستاوردهای نظام خبرداد و اظهار کرد : با امیدآفرینی و خدمت بی وقفه به مردم بدنبال فضایی مناسب جهت برگزاری انتخابات پرشور و‌ با شکوه هستیم.

در ادامه این نشست احمدی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رزن با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی انتخابات، از تعامل هیات نظارت و آمادگی هرگونه همکاری در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند خبرداد.