باب شهادت در نیروی انتظامی باز است
باب شهادت در نیروی انتظامی باز است
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در نیروی انتظامی باب شهادت باز است، گفت: به شهدا اطمینان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از امنیت ملت دفاع می‌کنیم و پاسدار خون شهدا هستیم.

به گزارش همدان تیتر، سردار سرتیپ دوم «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان امشب در مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده «مرتضی آقایی» اظهار داشت: این شهید والامقام در ابتدای ایام فاطمیه قدم به چشمان ما گذاشتند و بعد از ۳۳ سال شناسایی شد و حال و هوای استان همدان را عوض کرد.

وی بیان داشت: جنب‌وجوشی که امروز با حضور این شهید بزرگوار در جای‌جای استان ایجاد شده قابل وصف نیست و خدا را شاکر هستیم که بار دیگر فضای شهر شهدایی شد و شهدا ما را مورد توجه قرار دادند.

سردار امیری با اشاره به اینکه شهدا به هر منطقه‌ای که وارد می‌شوند حس و حال آن منطقه را عوض می‌کنند، افزود: برکت شهدا در طول سالیان سال جاری خواهد بود و این وعده الهی است و شهید زنده است و جوشش خون و برکات آن برای ملت هم امنیت‌آور است و هم باعث برکات و خیر‌های متعدد است و ما این را حس و لمس کردیم.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی باب شهادت باز است، افزود: به شهدا اطمینان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از امنیت ملت دفاع می‌کنیم و پاسدار خون شهدا هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: شهدا به ما درس وفاداری و ایثار را یاد دادند، شهدا به ما آموختند که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای دین از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی ابراز کرد: فرزندان شما در نیروی انتظامی برای اعتلای دین و زنده نگه داشتن اسلام و قرآن، تمام دارایی خود را تقدیم می‌کنند، شهدا این‌ گونه زندگی کردند و این‌ گونه خداوند خریدارشان شد.

سردار امیری با اشاره به آیات الهی که در آن به عظمت شهیدان اشاره شده است، افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و خدا مشتری جان آنان شد و چه کسی جزء خداوند به عهد و وفای خویش پایبندتر و متعهدتر است.

وی تأکید کرد: خوشا به حال آنان که با خدا معامله کردند و با خدا وارد معامله شدند و چه معامله پرسودی و اگر ما بتوانیم با چشم سر و قلب ظاهری عظمت شهدا را درک کنیم یقیناً غبطه خواهیم خورد اگر عمرمان به شهادت ختم نشود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، کسانی که از زندگی برای جهاد فی‌سبیل‌الله بهره می‌گیرند و عمرشان را در این راه می‌گذرانند باید منتظر شهادت باشند و شهدا اجر راهی که انتخاب کردند را گرفتند و کسانی که هماهنگ با شهدا هستند باید منتظر شهادت باشند.

وی اظهار داشت: امیدواریم حضور این شهید بزرگوار بعد از ۳۳ سال تحول‌آفرین باشد و یکبار دیگر ما را به خودمان بیاورد که چه هزینه‌هایی دادیم و چه خانواده‌هایی خوبی از فرزندان خود در راه انقلاب گذشتند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: شهدا تمام دارایی خود را برای حفظ اسلام تقدیم کردند و به خانواده شهید «آقایی» ورود پیروزمندانه فرزندشان پس از ۳۳ سال را تبریک می‌گویم و از این شهید گرانقدر می‌خواهیم که در حق همه به‌ویژه فرزندانشان در نیرو‌های مسلح و نیرو‌های انتظامی دعا کند.

انتهای پیام/