ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام همدان
ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام همدان
سرپرست منطقه پنج شهرداری همدان از ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام (ره) همدان خبر داد.

به گزارش همدان تیتر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، میلاد کریمی ساماندهی بازار همدان را از اقدامات خوب و قابل دفاع شهرداری دانست و تصریح کرد: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در راسته بازارهای قدیمی و سنتی همدان، طراحی و نصب سایبان ها، جداره و حذف الحاقات و زواید بصری صورت گرفته و برای هر راسته طرح قابل توجیه و مناسب طراحی شده است.

وی به یکی از اقدامات مثبت در حوزه جداره سازی راسته بازارهای همدان اشاره کرد و گفت: با نظر میراث فرهنگی شرکت عمارت خورشید به عنوان شرکت مشاور طرح بازار همدان برای هر راسته طرح جداگانه تدارک دیده است و مقرر شده کسبه محترم طرحهای مربوط به سایبان و اجرای جداره را اجرا کنند.

سرپرست شهرداری منطقه پنج همدان افزود: شهرداری همدان طراحی ویژه هر راسته بازار را در قالب بنر معرفی کرده و به کسبه بازار توصیه شده طبق طرحهای معرفی شده اقدام به جداره سازی کنند.

وی با تاکید بر همراهی کسبه با طرح های بازار در راستای ایجاد یک بازار زیبا تصریح کرد: در غیر این صورت شهرداری همدان طبق ماده ۱۱۰ و ۵۵ اقدام به جمع آوری زواید و الحاقات خواهد کرد و تاکید بر این است طبق طرحهای مشاور جداره سازی راسته ها انجام شود.

میلاد کریمی به ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام ره اشاره کرد و افزود: طبق مذاکراتی که بانک ملی انجام شد قرار است بانک ملی نسبت به جمع آوری زواید بصری و الحاقات و رنگ آمیزی نما طبق طرح قدیم اقدام کند.