شهدای سایت رادار «سوباشی» مسیر سیدالشهدا را طی کردند
شهدای سایت رادار «سوباشی» مسیر سیدالشهدا را طی کردند
امیرسرتیپ «الهامی» گفت: شهدای مقاوم و جان‌برکف سوباشی همان مسیر سیدالشهداء را طی کردند و وظیفه ما درک و حفظ ارزش‌های والای این عزیزان مقابل ترفندهای دشمنان است.

به گزارش همدان تیتر، امیرسرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در سی‌وپنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی اظهار داشت: یکی از مسائل مورد توجه در حوزه علوم راهبردی یکی از مسائل مورد توجه، موضوع نظریه‌های راهبردی است و از ۳۰۰ سال پیش تا به امروز و در تمام نظریه‌ها تحت عناوین مختلف با هدف تسلط بر دنیا، یک نقشه مشترک وجود داشته است.

وی افزود: این نقشه مربوط به بخشی از جغرافیای کره زمین یعنی ایران اسلامی است که در آخرین نظریه تحت عنوان «شیعه» که توسط یک نظریه‌پرداز آمریکایی صورت گرفته است به این موضوع تاکید شده که اگر می‌خواهید بر دنیا مسلط شوید باید مراقب شیعه باشید.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هراس دشمنان از شیعیان، تصریح کرد: با بیان اینکه شیعه فرهنگی غنی است که ریشه در تعالیم الهی دارد و دشمن با صراحت برای شیعه نقشه می‌ریزد و این تفکر را خار چشم و استخوان در گلوی استکبار می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: شیعه از سرچشمه پاک سرور و سالار شهیدان نوشیده و همین موضوع باعث شده تا دشمن طرح کلان و راهبردی برای محدودیت آن در دنیا را برنامه‌ریزی کند.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه شیعه، یزید زمان خود را درک کرده و شناخته، اضافه کرد: شیعه با پشتوانه یک رهبری شجاع و فرزانه و با برکت خون شهدای گرانقدر با تمام توان مقابل دشمن و یزیدیان زمان ایستاده است. یزیدیانی که از رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند و خود جرم و جنایت را در دنیا گسترش می‌دهند و دارو را برای برخی کشورها تحریم می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما از مکتب عاشورا با جان و دل تبعیت می‌کنیم، گفت: درس عاشورا درس ظلم‌ستیزی است و ایران اسلامی در مسیر سرخ شهادت قرار دارد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شهدای مقاوم و جان‌برکف سوباشی همان مسیر سیدالشهداء را طی کردند و وظیفه ما درک و حفظ ارزش‌های والای این عزیزان مقابل ترفندهای دشمنان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه آرمان ما به آرمان سرور و سالار شهیدان گره خورده است، متذکر شد: امروز وظیفه داریم مفاهیم مکتب شریف انقلاب و فرهنگ ناب دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/