روابط‌عمومی‌های صنعت برق سختی تولید انرژی را به تصویر بکشند
روابط‌عمومی‌های صنعت برق سختی تولید انرژی را به تصویر بکشند
مدیرعامل شرکت برق حرارتی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، بر لزوم ایفای نقش روابط‌عمومی‌های بخش تولید برق برای به تصویر کشیدن سختی‌های تولید این حامل انرژی برای مشترکان تاکید کرد.

به گزارش همدان تیتر، متن پیام تبریک عبدالرسول پیشاهنگ به شرح زیر است: روز “ارتباطات و روابط عمومی” فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانایی‌محور و تحول‌طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی خود تثبیت کنیم.

جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می‏شود.
در عصر حاضر که تمام کنش‌های افراد در دل مفهوم بی‌انتهایی از انواع مختلف ارتباطات معنا پیدا می‌کند، بدون شک در این میان روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند نقشی کلیدی در ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان ایفا کنند.
تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی‏ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان‏ها، موید نقش اساسی و تعیین کننده این بخش در ترغیب و اقناع افکار عمومی برای تبیین دستاوردها و سختی کار تولید و دانش بنیان سازی تولید برق و اصلاح الگوی مصرف است.
روابط عمومی‏های بخش تولید برق در این شرایط خاص و استثنایی که در عرصه جنگ نرم هستیم و دشمنان می‌خواهند از فضای فرهنگی کشور علیه انقلاب، نظام و دولت استفاده کنند، می‏بایست به طور موثری در ایجاد اعتماد بین بدنه اجرایی و مردم و همچنین برای جلب مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی ایفای نقش کنند و با تعامل مناسب با بخش‌های مختلف جامعه و با استفاده از زبان تأثیرگذار و البته قابل درک برای عموم، فعالیت‌های شرکت و سختی‌های تولید برق برای مردم به تصویر بکشند. مطمئنا اطلاع مردم از دشواری‌های تولید این حامل انرژی نقش اثرگذاری در همراهی آن‌ها با بخش مدیریت مصرف برق خواهد داشت.

امروزه عرصه اطلاع‌رسانی به واسطه فناوری‏های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و شبکه‏های مجازی، رسانه‏های تعاملی و کانال‏های ارتباطی گسترده‏تر و واکنش‏ها و بازخوردها پرشتاب‏تر شده‏اند. با توجه به تنوع، گستردگی و پیچیدگی این فضا، روابط عمومی‏ها به عنوان کنشگران و کارگزاران عرصه اطلاع رسانی، در بهره‏گیری از این فناوری‏ها و ابزارهای ارتباطی می‏بایست با اندیشه پویا و همت بلند، هرچه بیشتر در بروزآوری و کسب دانش جدید و استفاده از فناوری‏های نو اقدام کنند تا با درکی عمیق‏تر از حرفه و وظایف خود، در انجام شایسته ماموریت‏ها به نحو کارآمد از این ابزارها استفاده کنند.
اینجانب ضمن عرض تبریک روز “ارتباطات و روابط عمومی” به تمامی مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطی مخصوصاً همکاران عرصه روابط عمومی در خانواده بزرگ تولید نیروی برق حرارتی، از تلاش‏های هنرمندانه و متعهدانه شما در جهاد تبیین و بازتاب رویدادها و اطلاعات درست، دقیق و به موقع مرتبط با فعالیت‌های درون و برون سازمانی صورت گرفته صمیمانه تقدیر و تشکر می‏نمایم.
امیدوارم همکاران روابط عمومی در تابستان پیش رو و عبور از پیک بار سال ۱۴۰۲، با ارتباط دو سویه و مستمر بین شرکت و ذینفعان و با به کارگیری همه ظرفیت‏ها و امکانات، تلاش مضاعفی در عرصه آگاهی بخشی و همراهی با عزیزان ما در بخش‏های فنی و مهندسی برای تولید حداکثری داشته باشند.

عبدالرسول پیشاهنگ
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

انتهای پیام/