افزایش ساخت بیش از ۳۱ هزار واحد مسکن در استان همدان
افزایش ساخت بیش از ۳۱ هزار واحد مسکن در استان همدان
استاندار همدان با بیان اینکه ساخت مسکن در سطح استان به ۳۱ هزار و ۷۱۱ واحد افزایش یافت، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار ۶۱۱ واحد در شهرها و ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد در روستاها قرار دارد.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در‌ دهمین جلسه‌ی شورای عالی تأمین مسکن که به صورت برخط(وبینار) با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، بیان کرد: تأمین زمین برای خانواده‌های واجد شرایط دارای سه فرزند در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک تکلیف است.

وی با اشاره به اینکه تحویل اراضی واجدین شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفته دولت صورت می‌پذیرد، افزود: زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و در ۴ شهر دیگر روند تأمین زمین در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه ساخت مسکن در سطح استان به ۳۱ هزار و ۷۱۱ واحد افزایش یافت، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ هزار ۶۱۱ واحد در شهرها و ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد در روستاها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و در ۴ شهر دیگر روند تأمین زمین در حال انجام است

قاسمی‌فرزاد در پایان با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ۲۷۰۰ هکتار اراضی شناسایی شده و در حال توافق با مالکین آنها هستیم، متذکر شد: ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در استان به صورت کامل تعیین تکلیف شدند و همدان اولین استان کشور است که این موضوع را حل کرده و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی همراهی و حمایت خوبی داشتند.

انتهای پیام/