بودجه مدرسه سازی در شهرستان‌ها تقویت می‌شود
بودجه مدرسه سازی در شهرستان‌ها تقویت می‌شود
رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه‌های مدارس نهاوند تکمیل خواهد شد.

به گزارش همدان تیتر، در سفر یک روزه که با همراهی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و مدیران شهرستان نهاوند انجام گرفت، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز مدارس و پروژه‌های نوسازی مدارس این شهر قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه‌های مدارس نهاوند تکمیل خواهد شد.

به گزارش همدان تیتر،  جلسه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مدیران شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این نشست با اشاره به سهم کم استان همدان در بودجه استانی نوسازی مدارس گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در جلسه با استاندار همدان هماهنگی‌ها و پیگیری لازم را خواهیم کرد.

حمیدرضا خان‌محمدی افزود: برنامه‌ی نوسازی مدارس و تکمیل تمام پروژه‌های نهاوند در پایان سال ۱۴۰۳ است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی اردویی و ورزشی بیان کرد: یکی از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس، ساخت و تکمیل اردوگاه‌ها و اماکن ورزشی است که از جمله در نهاوند نیز سعی در تکمیل استخر و اردوگاه آموزش و پرورش است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش نیز در این نشست ضمن معرفی و توضیح طرح شهید عجمیان که اقدام بین دستگاهی و با همکاری سپاه بسیج بنیاد برکت و… اجرا می‌شود، گفت: در این طرح بخش زیادی از تجهیزاتی که در انبارها خاک می‌خورد به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از وقت‌گذاری در روز تعطیل توسط معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به نهاوند گفت: در نهاوند ۲۸ مدرسه خیر ساز در حال ساخت و برخی تکمیل شده است.

علیرضا شهبازی افزود: همچنین با ورود بانک پاسارگاد در آینده نزدیک با هماهنگی‌های انجام شده پروژه بزرگی در حوزه تربیتی و آموزشی در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز با بیان اینکه تمام تلاش نوسازی مدارس تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه‌های در دست کار است، گفت: برای تکمیل پروژه‌ها نیازمند اختصاص بودجه هستیم که از سهم ملی و استانی اختصاص یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به روند شتابدار پروژه‌ها در نوسازی مدارس در دولت سیزدهم گفت: بودجه استانی، نوسازی مدارس استان تنها ۲۵ میلیارد ریال است که فرمانداران قول دادند بودجه مدرسه سازی در شهرستان‌ها را تقویت کنند.

 

در این سفر از پروژه‌های اداره آموزش و پرورش، مدرسه شهید محلاتی، استخر ورزشی آموزشی نهاوند، مدرسه ابن‌سینا و… سرکشی و بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/