بازدید مدیر کل استاندارد همدان از آزمایشگاه همکار شرکت کیا اتیلن برین گستر نهاوند
بازدید مدیر کل استاندارد همدان از آزمایشگاه همکار شرکت کیا اتیلن برین گستر نهاوند
مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: آزمایشگاه مستقر در شرکت کیا اتیلن برین گستر نهاوند که در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن با نشان استاندارد مشغول به فعالیت می باشد.

به گزارش همدان تیتر، جعفر امیری پریان در بازدید از آزمایشگاه شرکت کیا اتیلن برین گستر نهاوند که اخیرا موفق به اخذ گواهینامه  ۱۷۰۲۵ شده، ضمن اعطای گواهینامه مذکور به مسئولین شرکت، با تاکید بر اهمیت موضوع دقت و صحت در آزمایشهای مربوط به آزمونهای انطباق با استاندارد، استقرار سیستم آزمایشگاه بر مبنای استاندارد بین المللی ۱۷۰۲۵ را به عنوان نقطه عطفی در ارتقاء سطح آزمایشگاههای مستقر در استان دانستند.

مدیرکل استاندارد استان همدان ضمن تقدیر از تلاشهای مستمر مدیران این شرکت که  با طی مراحل ممیزی، موفق به اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ شده اند ابراز امیدواری نمودند که آزمایشگاه مذکور با ارتقاء سطح کیفی و اطمینان پذیری بالا در ارائه خدمات آزمایشگاهی مطلوب، در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن در استان تاثیر گذار باشند.

امیری پریان در ادامه بازدید، به مدیران واحد تولیدی جهت اقدام در تکمیل و تجهیز آزمایشگاه با هدف تبدیل آن از آزمون محور به محصول محور با هدف بهروری مضاعف از خدمات آزمایشگاهی در استان سفارش و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

وی افزود: آزمایشگاه مستقر در شرکت کیا اتیلن برین گستر نهاوند که در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن با نشان استاندارد مشغول به فعالیت می باشد، اولین آزمایشگاهی است که در زمینه آزمون لوله های پلی اتیلن موفق به اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ (بصورت آزمون محور) در استان همدان شده است.

انتهای پیام/