بلاتکلیفی پروژه آقاجانی‌بیگ مردم را کلافه کرده است
بلاتکلیفی پروژه آقاجانی‌بیگ مردم را کلافه کرده است
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: بلاتکلیفی پروژه‌هایی مانند پارکینگ آقاجانی‌بیگ باعث دلسردی و کلافگی مردم صبور و شریف شهر همدان شده است.

به گزارش همدان تیتر، مهدی حیدری گفت: تحول خوبی را طی ماه‌ها و سال‌های آینده در شهرداری شاهد باشیم چراکه مسیر فعلی و موضوعاتی همچون بلاتکلیفی پروژه‌هایی مانند پارکینگ آقاجانی‌بیگ باعث دلسردی و کلافگی مردم صبور و شریف شهر همدان شده است.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه یک مسئول نمی‌تواند همزمان چند حوزه را با هم مدیریت کند و اینها مواردی است که به آنها انتقاد و اعتراض داشته و داریم، گفت: چند ماه دیگر باید بگذرد که سازمان مهم شهرداری که با سرپرست اداره می‌شود، تعیین تکلیف شود؟

مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی شورا با اشاره به موضوع اصلاح ساختارها در شهرداری، اظهار کرد: از ابتدای این دوره شورا پیگیر لغو ادغام ناکارآمد سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سازمان وانت بارها، سازمان پایانه‌ها، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بودیم که این ادغام منجر به اقدام مثبت، ارزنده و خوبی نیز نشد.

وی به اثرگذاری مشکلات یک سازمان بر سازمان دیگر با این ادغام ناکارآمد اشاره کرد و گفت: شاهد هستیم با این ادغام متأسفانه مشکلات یکی از این چهار سازمان به سایر سازمان‌ها تسری یافته و اختلالی که در گذشته فقط یک سازمان را مختل می‌کرد اکنون بر سایر سازمان‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با وجود نیروهای توانمند در شهرداری با سپری شدن مدت‌ها از بازنشستگی مدیرعامل سابق یکی از سازمان‌های شهرداری، هنوز تعیین تکلیف نشده است و باید به این موارد پرداخته شود.

حیدری افزود: در مورد پارکینگ آقاجانی‌بیگ وقتی ماده ۴۶ ابلاغ شده و دادستان دستور داده است که شهرداری کارگاه را تحویل بگیرد، چرا تعلل می‌شود؟

وی در ادامه به وجود تعداد قابل توجهی نیروی حقوقی زبده و امین در شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت و توان نیروی حقوقی در شهرداری کجا و کدام پرونده‌ها مصروف می‌شود که از این کارهای مهم جا مانده است؟

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان اظهار کرد: امید است سرانجام تصمیم‌گیران مدیریت شهری یک تصمیم خوب گرفته و با یک شوک به مجموعه شهرداری، تحول خوبی را طی ماه‌ها و سال‌های آینده در شهرداری شاهد باشیم چراکه مسیر فعلی و موضوعاتی همچون بلاتکلیفی پروژه‌هایی مانند پارکینگ آقاجانی‌بیگ باعث دلسردی و کلافگی مردم صبور و شریف شهر همدان شده است.

انتهای پیام/