نخستین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در کشور بی نظیر بود
نخستین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در کشور بی نظیر بود
استاندار همدان گفت:اولین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، با تلاش سردار شهید حاج حسین همدانی، یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور بود.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با خانواده شهیدان حق گویان با اشاره به رفاقت دیرینه‌‌اش با شهید محمدرضا حق‌گویان گفت:شهید حق‌گویان اهل تهجد و تعقل و ادعیه بود و همیشه زیارت عاشورا و دعای توسل را با سوز دل می‌خواند.

قاسمی فرزاد استاندار همدان گفت:اولین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، با تلاش سردار شهید حاج حسین همدانی، یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور بود.

استاندار همدان اظهار داشت: مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باعث یأس و ناامیدی دشمنان شد.

قاسمی فرزاد گفت: از جمع سی و پنج نفره‌ای که در پایگاه بسیج بودیم، بیش از سی نفر به شهادت رسیدند و ما از قافله شهدا جا ماندیم که امید داریم دوستان شهیدمان شفیعمان باشند.

همچنین استاندار بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده ایثارگران و دیدار با خانواده معظم شهداء یکی از توفیقات و الطاف الهی است و همواره خدا را شاکریم که این توفیق شامل حال ما شده است.

وی گفت: امیدواریم شفاعت این شهیدان گرانقدر و دیگر شهدای دفاع از اسلام، انقلاب، امنیت و مدافعان حرم نصیب همه‌ی ما گردد.

انتهای پیام/