برگزاری اولین سمینار آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان
برگزاری اولین سمینار آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان
اولین سمینار آگاهی بخشی و آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان برگزارشد.

به گزارش همدان تیتر، اولین سمینار آگاهی بخشی و آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان برگزارشد.

این برنامه با همکاری کمیته آموزش شهروندی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری همدان توسط شرکت دانش بنیان دوام بنیان اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان هدف از اجرای این برنامه را آموزش مهندسین ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، جامعه انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان بعنوان یکی از مهمترین بهره برداران و مخاطبین سامانه درخصوص آشنایی با امکانات و نحوه کار با این سامانه عنوان کرد.

این سمینار که ویژه مهندسین ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان استان و جامعه انبوه سازان و پیمانکاران برگزار گردید طی یک دوره سه ساعته با مشارکت کمیته آموزش شهروندی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت دوام بنیان انجام شد.

در این سمینار ۳ ساعته که در سالن آمفی تئاتر تالار قرآن برگزار شد جواد مختاری به تشریح امکانات و قابلیت‌های سامانه شهرداری الکترونیک همدان پرداخت و با تشریح اقدامات فاز یک این سامانه از راه اندازی زیر سامانه مهندسین ناظر ساختمان جهت ثبت گزارش مهندسین ناظر به صورت غیر حضوری و الکترونیک در فاز دوم سامانه تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/