برفروبی و نمک‌پاشی ۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی استان همدان
برفروبی و نمک‌پاشی ۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی استان همدان
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در محورهای کوهستانی استان همدان خبر داد.

به گزارش همدان تیتر، مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در اکثر محورهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز شه شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: نیروهای راهداری با برنامه ریزی های قبلی توسط ۵۰ اکیپ در محورهای کوهستانی و راهدارخانه های سطح استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم استانی ها و هموطنان عزیز باشند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: از شروع موج بارشی در استان ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه همه کسی،محور گنجنامه- تویسرکان- محور همدان-بیجار گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان می باشد و عملیات برفروبی و نمکپاشی نیز همچنان در سطح راههای کوهستانی استان در حال اجرا می باشد.

آهکی با تاکید بر مجهز بودن خودرو مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم چنان چه قصد تردد در محورهای کوهستانی استان همدان را دارند حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک بنزین،سالم بودن سیستم برف باکن ،به همراه داشتن لباس گرم و… اطمینان داشته باشند.

وی در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری همه محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان می باشد.

انتهای پیام/