اهدای ۸۰۰ مورد جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به مددجویان همدانی
اهدای ۸۰۰ مورد جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به مددجویان همدانی
مدیرکل کمیته امداد همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰۰ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت کالا و نقدی به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شده است.

به گزارش همدان تیتر، «رسول شیخی‌زاده» مدیرکل کمیته امداد همدان امروز در مراسم اهدای ۲۸۷ دستگاه آبگرمکن گازی و ۲۶۳ مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد کمک به ازدواج آسان مخصوصا تامین و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش و همچنین تامین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

وی ادامه داد: در این دو بخش از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۰۰ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت کالا و نقدی به غیر از برنامه‌ای که امروز در حال اجرا است به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

شیخی‌زاده افزود: در بحث لوازم ضروری زندگی در فصول سرد و گرم سال از ابتدای سال جاری، ۷۲۰ مورد وسایل ضروری زندگی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به خانواده‌های تحت پوشش تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز ۲۶۳ مورد جهیزیه که شامل کالا‌های اساسی و ضروری زندگی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی تقدیم خانواده‌ها می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان افزود: این کالا‌ها به همراه  ۲۸۷ مورد آبگرمکن گازی به ارزش ریالی بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که امروز با حضور «جعفر صباغیان» معاونت حقوقی و امور مجلس، تحویل خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خواهد شد.

وی در خصوص سامانه هوشمند امداد گفت: این سامانه از ششم آذر ماه شروع به کار کرده و در حال راه اندازی است، در حال پایش خانواده‌ها و بروزرسانی سیستم هستیم و بخش‌هایی از سامانه هنوز راه‌اندازی نشده که در حال راه اندازی است و تا چهارده اسفند سال جاری تکمیل خواهد شد.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند امداد، دارای محاسن بسیار زیادی است که شان و کرامت انسانی در این بحث بسیار قوی دیده شده و از مراجعات اضافی مددجویان به کمیته امداد کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/