افزایش سطح استانداردها و نگاه صحیح به موضوعات فنی رضایت‌ مردم را در پی دارد
افزایش سطح استانداردها و نگاه صحیح به موضوعات فنی رضایت‌ مردم را در پی دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: به طور قطع افزایش سطح استانداردها و خدمات و نگاه صحیح به موضوعات فنی، رضایت‌ مردم را در پی خواهد داشت که در این صورت ما بهره درست را از اقدامات اجرایی برده‌ایم.

به گزارش همدان تیتر، علی سهرابی بیدار در مراسم افتتاح ارزیابی بهره‌برداری که با حضور نماینده شرکت توانیر و هیئت همراه برگزار شد، اظهار کرد: امید است این برنامه‌ها موجب شود تا ما قدم‌های بلندتر و سریع‌تری در راستای خدمات‌رسانی و افزایش سطح رضایت مردم برداریم.

وی افزود: به طور قطع افزایش سطح استانداردها و خدمات و نگاه صحیح به موضوعات فنی، رضایت‌ مردم را در پی خواهد داشت که در این صورت ما بهره درست را از اقدامات اجرایی برده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین گفت: در این راستا از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا در عرصه‌های فنی گام‌های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز شرکت این است که جزء ۳ شرکت برتر کشور باشیم، افزود: ریل و محورهایی که می‌تواند ما را به این چشم انداز برساند نیز باید مشخص باشد که در این زمینه چهار محور ویژه تعریف شده که در این حوزه کار کنیم.

سهرابی بیدار با بیان اینکه اولین محور هوشمندسازی است، گفت: در این حوزه به طور جدی ورود کرده‌ایم و در حوزه لوازم اندازه‌گیری و مدیریت هوشمند شبکه کارهای خوبی صورت گرفته است از جمله بازسازی پست‌های زمینی با آخرین تکنولوژی‌های ممکن که حدود ۴۸ پست در این راستا اصلاح شده است.

وی ادامه داد: ورود کلیدهای قابل کنترل از راه دور نیز از دیگر اقدامات بوده که سال ۱۴۰۱ مدیریت هوشمند شبکه برق استان (مرکز اسکادا) را افتتاح کردیم و باتلاش همکاران امروز به نقطه خوبی رسیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: محور دوم افزایش قابلیت اطمینان شبکه با کاهش خاموشی‌ها و بهبود شبکه است.

وی تصریح کرد: محور سوم و چهارم افزایش بهره وری و مشتری‌مداری است که در این محورهای نیز پروژه‌ها و اقدامات بسیاری انجام شده است تا خدمات‌رسانی به مردم به بهترین نحو صورت گیرد.

سهرابی بیدار با اشاره به اقدامات جهادی در زمینه رفع بحران آب همدان در سال گذشته عنوان کرد: در این خصوص این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به برق‌رسانی به چاه‌های آب شرب کرد.

صادقیان نماینده شرکت توانیر نیز در ادامه گفت: با توجه به ارائه خوب خدمات شرکت‌های توزیع به مردم، تصور بی‌برق بودن برای همه مشترکین سخت است.

وی عنوان کرد: این ارزیابی با هدف کسب تجربه و انتقال تجربیات است که امید است منشأ خیر و اثر باشد.

انتهای پیام/