افزایش توان فنی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در نیمه دوم‌سال
افزایش توان فنی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در نیمه دوم‌سال
مدیرعامل هلال‌احمر همدان گفت: برنامه‌ریزی برای شرایط اضطراری و اعلام وظیفه دوم برای کارمندان در زمان بحران از مواردی است که به جد، مورد نظر جمعیت قرار دارد.

به گزارش همدان تیتر، مدیرعامل هلال‌احمر همدان با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری توان افزایی، ارتقای سطح توان و آمادگی کارکنان هلال احمر و فراگیری فعالیت‌های گروهی است، گفت: برنامه‌ریزی برای شرایط اضطراری و اعلام وظیفه دوم برای کارمندان در زمان بحران از مواردی است که به جد، مورد نظر جمعیت قرار دارد.

علی سنجربگی افزود: ایجاد آمادگی مستلزم آن است که طرح اضطراری توسعه یابد و کارکنان در تمام سطوح و همه بخش‌ها آموزش داده شوند تا در شرایط اضطراری از آمادگی کاملی برخوردار باشند؛ در واقع با اعلام کد ۲ برای کارکنان و تشکیل تیم‌های عملیاتی، هر کس به اقتضای تخصص خود به کمک نیروهای امدادی می‌آیند.

وی افزود: با توجه به آغاز نیمه دوم سال و همچنین بارش و نزولات جوی باید در حوزه های فنی و عملیاتی توان خود را ارتقا دهیم.

سنجربگی از معاونین خواست تا با برنامه ریزی دقیق از هلال احمر شهرستان های استان سرکشی و از آمادگی عملیاتی و تجهیزاتی شعب در نیمه دوم سال بازدید و موانع و مشکلات موجود را رفع کنند.