اثربخشی مدیریت مصرف انرژی در ارتقا شاخص‌های عملیاتی حوزه HSE
اثربخشی مدیریت مصرف انرژی در ارتقا شاخص‌های عملیاتی حوزه HSE
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با مدیریت مصرف انرژی به خصوص در زمان پیک بار تابستان می‌توان به خوبی به ارتقا شاخص‌های عملیاتی در حوزه HSE کمک کرد.

به گزارش همدان تیتر،  علی سهرابی بیدار در آیین افتتاحیه نظارت عالیه بر وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، با تاکید بر اینکه در زمینه HSE (سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست) هیچگونه محدودیتی برای اقدامات مورد نیاز نداریم، اظهار کرد: ما در توزیع برق همدان نیز همانند شرکت توانیر و وزارت نیرو اهتمام جدی و ویژه‌ای به حوزه HSE داریم چراکه با حفظ جان همکاران و سلامتی کارکنان در کنار حراست از محیط زیست ارتباط دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با مدیریت مصرف انرژی به خصوص در زمان پیک بار تابستان می‌توان به خوبی به ارتقا شاخص‌های عملیاتی در حوزه HSE کمک کرد.

وی با بیان اینکه در این بخش سه اصل مهم را در قالب نکات اساسی در حوزه HSE مدنظر قرار داده‌ایم، گفت: نخستین اصل اینکه تعهد داریم با قوانین و مقررات جاری تطبیق کامل داشته باشیم، دوم اینکه مدیریت و کنترل ریسک مستمر صورت بگیرد و سومین اصل نگاه ما در خصوص HSE به صفر رساندن میزان ریسک در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با مدیریت مصرف انرژی به خصوص در زمان پیک بار تابستان می‌توان به خوبی به ارتقا شاخص‌های عملیاتی در حوزه HSE کمک کرد چراکه با مدیریت مصرف از استفاده بیهوده انرژی برق جلوگیری شده و در نهایت می‌توان برای تولید برق، از سوخت‌های فسیلی کمتر استفاده کرد و همچنین افزایش در بخش تولید برق را کاهش داد که همه این عوامل منجر به بهبود وضعیت ایمنی کارکنان، بهداشت و حفظ محیط زیست خواهد شد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: با به اشتراک‌گذاری تجارب و دانش‌های موجود در حوزه HSE بین شرکت‌های توزیع می‌توان به موفقیت در حوزه HSE و ایمن‌تر شدن شرایط امیدوار بود.

امیرحسین لطفی افزود: هدف اصلی شرکت توزیع برق استان همدان تعالی در سه بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست به همراه قرارگیری در بین سه شرکت برتر در این حوزه است و از اهداف دیگر در این بخش می‌توان به ایجاد فرهنگ HSE بین کارکنان و ذی نفعان، به همراه ارتقا دانش کارکنان و پیمانکاران، رعایت الزامات ایمنی، ایجاد شرایط ایمن، نظارت بر افراد و تجهیزات فردی و گروهی و مدیریت و کنترل ریسک‌ها و عوامل زیان‌آور محیط کار اشاره کرد.

زندی کارشناس دفتر HSE شرکت توانیر نیز در ادامه از حسن نگاه مدیرعامل توزیع برق استان همدان قدردانی و وجود این نوع نگاه را ضامن سلامتی ذینفعان بیان کرد.
مرادی، مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق جنوب کرمان نیز ایمنی را جز اصلی و ضروری هر کاری برشمرد و گفت: با توزیع و به اشتراک گذاری هر چه بهتر تجارب موجود در این حوزه می‌توان به ارتقای شرکت های توزیع برق در این مقوله کمک شایانی کرد.
انتهای پیام/