وجود ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه همدان و فامنین
وجود ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه همدان و فامنین
فرماندار همدان با اشاره به وجود ۳۲۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان همدان، گفت: در مجموع در حوزه همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه اخذ رای فعال است.

به گزارش خبرنگار همدان تیتر،  «مسلم مخفی» فرماندار همدان با حضور در شعبه ۲۷ اخذ رای همدان، اظهار داشت: بیش از ۱۰ ماه است که هیئت‌ها و واحدهای اجرایی همدان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات شبانه روزی زحمت کشیده‌اند.

وی با اشاره به وجود ۳۲۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان همدان، گفت: در مجموع در حوزه همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه اخذ رای فعال است.

فرماندار همدان تصریح کرد: بیش از ۸ هزار نفر در سطح شهرستان همدان در برگزاری انتخابات، نظارت و تامین امنیت آن دخیل هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات در زمان معین خودش آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی شده نسبت به دوره قبل افزایش مشارکت داشته باشیم و با حضور پرشور مردم شاهد شکل گیری یک مجلس قوی و کارآمد باشیم تا ریل گذاری خوبی برای حرکت دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد.

مخفی با بیان اینکه ۳۲۰ نفر در قالب هیئت‌های بازرسی کار بازرسی و نظارت انتخابات را در شهرستان همدان انجام می‌دهند، تصریح کرد: در حوزه تبلیغات ۵ مورد تخلفات که اکثرا در فضای مجازی بود داشتیم که خیلی حاد نبوده است.

انتهای پیام/