راهیابی ۸ تیم استان به دومین رویداد ملی استاپ موشن در مرحله کشوری
راهیابی ۸ تیم استان به دومین رویداد ملی استاپ موشن در مرحله کشوری
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت : ۸ تیم از ۸۰ تیم شرکت کننده در دومین رویداد ملی استاپ موشن استان همدان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش همدان تیتر، مجتبی قمری گفت: ۸۰ تیم در مرحله استانی دومین رویداد ملی استاپ موشن به رقابت پرداختند و ۸ تیم جواز حضور در مرحله کشوری را از داوران ملی دریافت نمودند.

قمری افزود: این امر موجب شد تا استان همدان از طرف هیئت داوران به عنوان پدیده این دوره معرفی گردد، چرا که باحضور هشت تیم برتر و برگزیده استان در این دوره بیشترین آمار تیم های راه یافته به مرحله کشوری به استان همدان تعلق گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که همدان آخرین استانی بود که مربیان کشوری جهت برگزاری دوره استاپ موشن در آن حضور یافتند و دانش آموزان فرصت تکرار و تمرین زیادی نسبت به سایر رقبا نداشتند، افزود: بخشی از تیم های اعزامی استان به مرحله کشور موفق به کسب رتبه اول گردید و دانش آموزان اعزامی در دو بخش محتوا و فیلمنامه موفق به اخذ جایزه کشوری شدند.

قمری ضمن تبریک به مناسبت این موفقیت چشمگیر دانش آموزان استان در دومین رویداد ملی استاپ موشن، ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان استان بتوانند در سایر عرصه های تربیتی و فرهنگی بیش از پیش بدرخشند.

انتهای پیام/