نظام خانواده قلب ارزش‌های دفاع مقدس است
نظام خانواده قلب ارزش‌های دفاع مقدس است
معاون سیاسی استاندار گفت:نظام خانواده به عنوان قلب ارزش‌های دفاع مقدس است و اگر موفق بودیم بخاطر این بوده که خانواده‌ها پای ارزش‌ها ایستادند.
به گزارش همدان تیتر، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار همدان در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: ارائه گزارشات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است اما این اقدامات باید به سمتی برود که تحولی در وضعیت موجود اقدام کند.
معاون سیاسی استاندار گفت:نظام خانواده به عنوان قلب ارزش‌های دفاع مقدس است و اگر موفق بودیم بخاطر این بوده که خانواده‌ها پای ارزش‌ها ایستادند.
 رضانیا گفت: رمز ماندگاری و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تمرکز بر نهاد خانواده است، دشمن بر روی فروپاشی نظام خانواده دست گذاشته است و باید بر حفظ این نهاد متمرکز شویم.

وی افزود: امروز نظام ارزشی تحت شدیدترین تهاجمات است. یک بخش از نظام ارزشی جمهوری اسلامی، نظام ارزشی دفاع مقدس است که در دل این نظام ارزشی انقلاب قرار گرفته است.

معاون با بیان اینکه ما نباید فقط به این گزارشات که البته ارزشمند هستند اکتفا کنیم، افزود: کارهای جهادی بزرگی در حال انجام است اما باید دائم به خودمان یادآور شویم که نظام خانواده به عنوان قلب ارزش‌های دفاع مقدس است و اگر موفق بودیم بخاطر این بوده که خانواده‌ها پای ارزش‌ها ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام خانواده ما تحت شدیدترین حملات است. ما نه فقط باید در فکر حفظ ارزش ها باشیم بلکه باید به فکر ارتقای ارزش‌ها نیی باشیم که مهم‌ترین این ارزش‌ها، نهاد خانواده است. که اگر در راستای تحکیم خانواده قدم برنداریم قافله را باختیم‌.

رضانیا تصریح کرد: امسال ما باید تمرکز کنیم بر نظام ارزشی خانواده باید برنامه داشته باشیم. خانواده تحت شدیدترین فشارها است و حتما بایستی برای حفظ و ارتقاء ارزش‌های دفاع مقدس برای وضعیت حالمان برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اثرگذاری تبلیغات عنوان کرد: همه باید به صورت میدانی و جهادی پای ارزش ها باشید و به همدیگر یادآور شوید و با تلاش مضاعف و براساس درک مناسب برنامه‌ریزی کنیم. در خلا نمی‌شود برنامه ریزی کرد و باید به کف جامعه بیاییم.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه  رمز ماندگاری و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تمرکز بر نهاد خانواده است، گفت: دشمن بر روی فروپاشی نظام خانواده دست گذاشته است و باید بر حفظ این نهاد متمرکز شویم.

وی خاطرنشان کرد: آبرو، حیثیت و عزت عظمت نظام ما در گرو انتخابات است که باید با مشارکت حداکثری رخ دهد. برای اینکه مردم به صندوق ها نزدیک شوند ضروری است که مجموعه پیشکسوتان دفاع مقدس پای کار بیایند. در خصوص انتخابات هیچ دستگاهی نمی‌تواند بگوید به من ربطی ندارد.

رضانیا با تاکید براینکه تمام نهادهای فرهنگی باید پای کار انتخابات بیایند، متذکر شد: هرکسی در هر ماموریتی باید خودش را ملزم بداند نسبت به انتخابات پرشور احساس تکلیف و وظیفه کند.

انتهای پیام