مهار تورم سرلوحه اصناف همدان باشد
مهار تورم سرلوحه اصناف همدان باشد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مهار تورم باید به عنوان یک فرمان سرلوحه برنامه‌های اصناف قرار بگیرد.

به گزارش همدان تیتر، احمد شانیان در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف در سال جدید بر لزوم تهیه و تدوین گزارش‌های فصلی از عملکرد کمیسیون نظارت تاکید کرد و گفت: اتفاق‌های خوبی که در این نشست تخصصی رقم می‌خورد حاصل زحمات اعضای این کمیسیون راهبردی است و باید به نهادها و ارگان‌های مربوطه ارائه شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رؤسای اتحادیه و اتاق اصناف خواست رشد تولید و مهار تورم را نه تنها به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک فرمان در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به عملکرد خوب استان در مهار تورم گفت: سال گذشته کمترین میزان رشد تورم را در استان همدان شاهد بودیم که این مهم با کمک بازاریان، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و حوزه بازرسی محقق شده است.

شانیان افزود: اتحادیه‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات مجموعه خود را در این جلسه مطرح کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی عفاف و حجاب را دغدغه جامعه امروز دانست و بیان کرد: در سال جاری باید اقدامات ما مثبت و مؤثر باشد و اصناف در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: عملیات مانیتورینگ مراکز خرید با هدف ترویج و تقویت عفاف و حجاب در حال اجراست و مراکز خرید میلاد، زاگرس و سعیدیه در این راستا پیشقدم شده‌اند.

شانیان در ادامه به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان اشاره کرد و از اصناف خواست در این رویداد فرهنگی نقش پررنگی داشته باشند و با محوریت سپاه انصارالحسین (ع) برنامه‌های متنوع و اثربخشی برای جامعه هدف خود تهیه و تدارک ببینند.

وی ادامه داد: بروزرسانی نرخ صنوف خدماتی، آموزش اتحادیه‌ها، نصب qr کد اجناس و برپایی نمایشگاه‌های موقت و دائمی از دیگر تأکیدات مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان در کمیسیون نظارت بر اصناف بود.

انتهای پیام/