رسانه های استان همدان متعهد  و متخصص هستند
رسانه های استان همدان متعهد  و متخصص هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه همدان از نطر تخصص، تعهد و پای‌کار بودن دارای شاخص بالایی هستند، گفت: رسانه‌های استان همدان با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌های ۲ سال گذشته به خوبی توانستند وظیفه خود را انجام دهند.

به گزارش همدان تیتر، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در اختتامیه جشنواره ابوذر همدان  اظهار داشت: امروز تمام رسانه‌ها، رسانه انقلاب اسلامی هستند و همه افراد فعال در حوزه رسانه به‌نوعی جهاد رسانه‌ای انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه همه افراد و گروه‎ها شامل دایره‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، گفت: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان همدان توسط بسیج رسانه استان با یک سری چهارچوب و اهداف و به‌دنبال ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار شد.

احسانی تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» یک جشنواره منحصر به فرد است و حدود ۹۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه همدان از نطر تخصص، تعهد و پای‌کار بودن دارای شاخص بالایی هستند، افزود: رسانه‌های استان همدان با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌های ۲ سال گذشته به خوبی توانستند وظیفه خود را انجام دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان، دارای کیفیت بالایی است، گفت: امیدواریم برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها محلی برای تبادل نظرات باشد و همچنین رشد، حرکت و توسعه استان را افزایش دهد و در نهایت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را تسریع بخشد.

انتهای پیام/