رسانه‌های خارجی، واقعیت جامعه ایران را وارونه جلوه می‌کنند
رسانه‌های خارجی، واقعیت جامعه ایران را وارونه جلوه می‌کنند
استاندار همدان گفت: با توجه اذعان سفرای میهمان، در بازدید از سطح شهر همدان و نقاط دیگر ایران، رسانه‌های خارجی، واقعیت جامعه ایران را وارونه جلوه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان امروز در خصوص سفر دو روزه سفرای کشورهای نوردیک (فنلاند، نروژ، سوئد و دانمارک) اظهار کرد: جمهوری اسلامی همواره نشان داده آمادگی کامل برای تعاملات بین‌المللی از منظر احترام متقابل و موضع برابر را داشته و دارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ وجه در برابر زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌های قدرت‌های استکباری، بنای تسلیم نداشته و ندارد.

استاندار همدان افزود: اصرار داشتیم سفرای میهمان اماکن عمومی و سطح شهر همدان را به صورت میدانی بازدید، تا بی‌‌واسطه با حقیقت و واقعیت زندگی در ایران آشنا شوند و ببینند آرامش به شکل کامل، در کشور برقرار است.

وی گفت: وارونه‌نمایی رسانه‌های معاند اساساً کذب و بی‌بنیاد است و تجربه عملی امروز میهمانان بین‌المللی همدان به روشنی موید این موضوع است.

قاسمی‌فرزاد افزود: با توجه اذعان سفرای میهمان، در بازدید از سطح شهر همدان و نقاط دیگر ایران، رسانه‌های خارجی، واقعیت جامعه ایران را وارونه جلوه می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخلاف آنچه در رسانه‌های غربی القا می‌شود، زندگی مردم، مثل همیشه، با روال کاملا عادی جریان دارد گفت: فرهنگ ایران اسلامی و به دنبال آن تمدن استان همدان، یک فرهنگ و تمدن مترقی و درخشان در تاریخ بشریت است.

استاندار همدان افزود: خوشبختانه سفر سفرا، به شکل کامل و با رعایت زمان‌بندی دقیق مطابق با برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده و بدون کوچکترین حاشیه‌ای به پایان رسید.

وی متذکر شد: سفرای میهمان، مکرر از حُسن میزبانی مردم و مسئولین استان همدان تشکر و قدردانی کرده و مراتب حق‌گذاری خود را به شکل شفاهی و مکتوب اعلام داشتند.

انتهای پیام/