حاکم بودن تفکر انقلابی در رفع مشکلات صنایع
حاکم بودن تفکر انقلابی در رفع مشکلات صنایع
وزیر صمت با تاکید بر داشتن روحیه و تفکر انقلابی، گفت: باید برای حل و فصل مشکلات وارد میدان عمل شده و محدودیتی در این زمینه نداشته باشیم.

به گزارش همدان تیتر، «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان با تاکید بر ارائه محصولات تولیدی کشور در بازار جهانی، اظهار داشت: اگر در ارائه محصولات تولیدی در بازار جهانی موفق باشیم آن زمان در داخل کشور هم حرفی برای زدن خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز در سطح جهانی در تولید محصولات با کیفیت رقابت می‌کنیم، افزود: فعالان اقتصادی باید واژه ما می توانیم را سرلوحه خود قرار دهند‌.

وزیر صمت با تاکید بر داشتن روحیه و تفکر انقلابی، تصریح کرد: باید برای حل و فصل مشکلات وارد میدان عمل شده و محدودیتی در این زمینه نداشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش سهم آب برای صنایع گفت: آب صرفه‌جویی شده در کشاورزی را باید به صنعت اختصاص دهیم. در بحث برق نیز سهم خاموشی‌های صنایع باید مورد بررسی قرار گیرد.

علی‌آبادی با تاکید بر مصرف بهینه انرژی تصریح کرد: استفاده از محیط با هدف اقتصادی نباید باعث آسیب و مشکلات زیست محیطی شود.

وی با بیان اینکه در تلاشیم صنایع و معادن غیرفعال را فعال کنیم، عنوان کرد: به صنایعی که مشکلات کوچک و قابل حل دارند توجه ویژه‌ای خواهیم داشت، همچنین باید زمان صدور مجوزها را کوتاه کنیم.

وزیر صمت در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش معدن باید حل شود، متذکر شد: فرسودگی ماشین آلات این بخش یکی از دغدغه‌های بهره برداران معادن است.

انتهای پیام/