تمدید گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو ۴۵۰۰۱
تمدید گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو ۴۵۰۰۱
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: گواهينامه سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي (۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ISO) در آزمايشگاه مرکزي شرکت براي دوره يکساله تمدید شد.

به گزارش همدان تیتر،  فرهاد بختیاری فر اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان پس از ممیزی موفقیت آمیز در پنجم آذر ماه سال جاری، از سوی مؤسسه کیفیت و انطباق کیهان پویا KQR، نماینده رسمی شرکت گواهی دهنده ISC استرالیا، گواهینامه‌ی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ISO) را برای یک دوره یک ساله تمدید نمود.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی آبفای استان پیش از این نیز دارای گواهینامه‌ی ایمنی و بهداشت شغلی (۱۸۰۰۱OHSAS ) بود که بعلت منقضی شدن این گواهینامه و جایگزینی آن با (۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ISO) اخذ این گواهینامه در دستور کار مرکز پایش شرکت قرار گرفت.

بختیاری فر عنوان کرد: تمدید گواهینامه مذکور گامی موثر در ارتقاء و بهینه سازی فرآیندهای کاری، پیشگیری از انجام فعالیت های نامنطبق با الزامات استاندارد، کاهش ریسک ها و مخاطرات ایمنی و بهداشتی و افزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه مرکزی شرکت می باشد.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشگامان پیاده سازی و اخذ گواهینامه مذکور در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور است.

وی همچنین تصریح کرد: دستیابی به این نتیجه، مرهون برگزاری جلسات متعدد، اجرای دوره های آموزشی مرتبط و انجام ممیزی های داخلی، بدون نیاز به مشاور بوده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : سارا پرویزی سالار