تشدید گرانی‌ها از نظر تحلیلگران اقتصادی دلیل علمی ندارد
تشدید گرانی‌ها از نظر تحلیلگران اقتصادی دلیل علمی ندارد
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با وجود آنکه نسبت به سال گذشته تغییری در شرایط اقتصادی کشور رخ نداده، اما شاهد افزایش قیمت ها هستیم و تشدید گرانی‌ها از نظر تحلیلگران اقتصادی دلیل علمی ندارد.

به گزارش همدان تیتر، آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: با وجود آنکه نسبت به سال گذشته تغییری در شرایط اقتصادی کشور رخ نداده، اما شاهد افزایش قیمت ها هستیم و تشدید گرانی‌ها از نظر تحلیلگران اقتصادی دلیل علمی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار باید به صورت جدی مطرح شود، افزود: تولید داخل ارتباطی با تحریم ندارد و نباید شاهد افزایش قیمت این کالاها باشیم

شعبانی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی حقوق معلمان، آغازی برای احقاق حقوق آنها استف ادامه داد: نمایندگان مجلس،شنونده مطالبات نمایندگان معلمان باشند تا سخنان آنها از مجاری قانونی مطرح شود

شعبانی بیان داشت: مردم، مسئولان و رسانه‌ها باید تلاش کنیم تا ارج و قرب و جایگاه معلم افزایش یابد و معلمان مراقب باشند معاندان مطالبه حق آنها را منحرف نکنند.

وی با اشاره به اینکه محبت اهل بیت(ع) محور ایمان و وحدت است و خطای فاحش یک نفر، نباید به حساب همه اهل سنت تمام شود، گفت: علمای اهل سنت بارها بر اهمیت محبت و معرفت به اهل بیت(ع) تأکید کردند و در روایات معتبر آنها نیز این مطلب آمده است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: صرف عذرخواهی کافی نیست و مجاری قانونی باید با افرادی که سخنان خلاف وحدت می‌زنند برخورد کنند.

وی در پایان با اشاره به فررسیدن روز وحدت بین حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه نتایج مثبتی برای سراسر جامعه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/