ادارت و دستگاه‌های دولتی از رسانه‌ها و نشریات استانی حمایت کنند
ادارت و دستگاه‌های دولتی از رسانه‌ها و نشریات استانی حمایت کنند
استاندار گفت: دغدغه معیشت و مسکن دو چالش مهم اصحاب رسانه است که باید مرتفع گردد، ادارت و دستگاه‌های دولتی از رسانه‌ها و نشریات استانی حمایت کنند.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با مدیران رسانه‌های استان گفت:امسال رسانه‌های استان همدان با رویداد بسیار مهم ثبت جهانی هگمتانه و دو رویداد مهم ملی دیگر یعنی کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهید استان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی روبرو هستند.

استاندار اظهار داشت: انعکاس اخبار باید واقعیت‌ها را با اخلاق‌مداری پوشش داد و امنیت روانی جامعه را در نظر گرفت.دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در آغاز فعالیت با مشکلات و کم‌کاریهای زیادی در حوزه‌های مختلف روبرو شد که با کمک مردم و اصحاب رسانه مبتنی بر نگاه عالمانه و کارشناسی شده تلاش می‌کند تا بر مشکلات فائق آید.

قاسمی فرزاد تاکید کرد:جوانان عزیز کشور مورد توجه حضرت آقا(حفظه الله) و رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی هستند و ما به عنوان خدمتگزار مردم و جوانان شبانه‌روز در حال فعالیت هستیم.

وی بیان کرد : انتظار ما از اصحاب رسانه این است که در این شرایط سخت، واقعیات و خدمات و اقدامات دولت مردمی سیزدهم را به سمع و نظر مردم برسانند.

استاندار همدان گفت:استان همدان در تحقق شعار سال و در زمینه اقتصاد دانش بنیان در کشور رتبه اول را کسب کرده است.سال گذشته بیش از ۱۵۰ واحد تعطیل شده و راکد در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری به عرصه تولید و اشتغال برگشتند.

وی تصریح کرد : امسال با دقت و جدیت بیشتری عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات را نظارت و ارزیابی می‌کنیم.

استاندار بیان کرد: برای استفاده از آب شرب پایدار نگرانی نداریم اما صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف بسیار مهم است در حال حاضر قدرت انتقال آب سد تالوار به همدان و تصفیه ۹۰۰ لیتر آب در ثانیه وجود دارد و در ماه‌های آینده نیز توان تصفیه ۱۸۰۰ لیتر آب در ثانیه را خواهیم داشت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در این نشست به سؤالات تعدادی از مدیران رسانه پاسخ داد و ضمن توجه به دغدغه‌های اهالی مطبوعات، برنامه‌های دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در سال‌جاری را تبیین نمود و دستورات لازم را در راستای رفع برخی موانع اطلاع‌رسانی صادر کرد.

در این جلسه که به دعوت اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری همدان برگزارشد، حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، محمدرضا غلامی‌پاک مشاور اجرایی و مدیرکل حوزه استاندار و غلامرضا فریدونی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری حضور داشتند.

انتهای پیام/