دیدار اصحاب رسانه همدان با خانواده شهید مدافع سلامت
دیدار اصحاب رسانه همدان با خانواده شهید مدافع سلامت
اعضای هیئت زینبیون( فعالان رسانه ای استان همدان) با خانواده شهید مدافع سلامت سیده زهرا موسوی دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

به گزارش همدان تیتر، همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) اصحاب رسانه استان همدان در قالب هیئت زینبیون با خانواده شهید سیده زهرا موسوی ارفع، شهید مدافع سلامت دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

«غلامرضا فریدونی» رئیس هیئت زینبیون در این دیدار با اشاره به اینکه نقش و رسالت پرستاران در دوران شیوع کرونا بیشتر نمایان شد، اظهار داشت: در منابع دینی برای پرستاری اجر بسیاری عنوان شده است و خدمت صادقانه به ویژه در عرصه سلامت در هر موقعیتی ایثار است.

وی بیان داشت: کادر درمان با انتخاب آگاهانه به عرصه ایثار و فداکاری در حوزه سلامت وارد شده‌ند و کسی که با آگاهی از تمامی مشکلات در عرصه‌ای علی‌الخصوص در دوران شیوع کرونا ایثارگرانه فعالیت می‌کند جایگاه والایی در نزد خداوند خواهد داشت.

سرپرست روزنامه کیهان در استان به حدیثی از معصوم در رسیدگی به بیمار و قضای حوائج او اشاره کرد و گفت: برای هر موضوعی معیاری است و معیار ثواب در دین اسلام حج و طواف منظور شده است و بر این اساس عنوان شده کسی که حوائج مؤمنی را مرتفع کند ثواب طواف را برده است و همانطور که می‌دانیم یک طرف خانه خدا، ۶ هزار حسنه برای فرد نوشته می‌شود و ۶ هزار گناه او پاک می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) گفت: امیدوار است این شهیده والا مقام همنشین اسوه و الگوی کربلایی خود باشد و فرزندان و خانواده او که حالا رنج بی مادری را متحمل شده اند عاقبت بخیر شوند.

فریدونی دیدار با خانواده شهدا را گامی در جهت تکریم آنها و حفظ جایگاه ایثار در جامعه دانست و افزود: دیدار با خانواده شهیدان جهت تکریم آن‌ها و باقی ماندن ارزش‌های والای فداکاری و فرهنگ و ایثار بر هریک از ما وظیفه است تا در مسیر نشر این ارزش‌های گران قیمت و اشاعه این فرهنگ والا قدم برداشته باشیم.

در پایان این دیدار با اهدای هدایا از خانواده شهید موسوی ارفع که در سال ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا طی خدمت در عرصه سلامت بیمارستان فرشچیان سینا همدان به درجه رفیع شهادت نایل آمد قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/