انتخابات همدان در سلامت و نظم کامل برگزار شد
انتخابات همدان در سلامت و نظم کامل برگزار شد
رئیس هیات اجرایی انتخابات همدان با اشاره به اینکه انتخابات در شهرستان همدان با سلامت کامل برگزار شد، گفت: در روز اخذ رای در هر شعبه حداقل دو ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد سلامت انتخابات تضمین شده است.

به گزارش همدان تیتر، «مسلم مخفی» فرماندار همدان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران بابیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری علی‌رغم خواست دشمنان به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد، اظهار داشت: برنده اصلی این انتخابات مثل همیشه مردم عزیز ما بودند که بابصیرت خود دست رد به سینه دشمنان زدند.

وی افزود: فرایند انتخابات در کشور ما به نحوی است که مردم به عنوان هیات‌های اجرایی، نظارت و… خود برگزار کننده انتخابات هستند و این نقطه قوت انتخابات ما است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات همدان بابیان اینکه همکاران ما در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیش از ۹ماه است که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند آماده کردند، تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات در کشور ما با نظارت کامل هیات‌های نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود.

وی گفت: در روز اخذ رای در هر شعبه حداقل دو ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد سلامت انتخابات تضمین شده است.

مخفی تاکید کرد: بحمدالله به سبب زحمات وتعهد مجریان، هیچ‌گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد نیست و متهم کردن زحمت‌کشان این عرصه کاری ناصواب است.

وی یادآور شد: در قانون انتخابات شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با ارائه اسناد و مدارک پیش‌بینی شده و داوطلبان باید دقت کنند دعواها و رقابت‌های دوره تبلیغات را به سلامت انتخابات سرایت ندهند.

فرماندار همدان با بیان اینکه وجود خطاهای جزئی و احتمالی در روند اجرا طبیعی است اما درحدی نیست که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: هیات اجرایی بر اساس آنچه که در قانون آمده پاسخگوست اما اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس قابل پیگیری قضایی است.

انتهای پیام/