انتخابات امسال، انتخابات شگفتی آفرین خواهد بود
انتخابات امسال، انتخابات شگفتی آفرین خواهد بود
کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات امسال، انتخابات شگفتی آفرین خواهد بود؛ علاوه بر کسانی که قبل از این در انتخابات شرکت می کردند، قشرهای تازه‌ای نیز وارد این عرصه خواهند شد.

«جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب که باعث شد انقلاب ما در جایگاه والایی قرار بگیرد، مسئله انتخابات و نهادینه شدن انتخابات در ایران است.

وی افزود: نهادینه شدن انتخابات ثروت بزرگ یک ملت است و مردم تحقق هر خواسته‌ای را از انتخابات پیگیری می‌کنند و این باعث شده ایران در بین کشورهای جهان جایگاه بالایی داشته باشد.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: ممکن است این ارزش نهادینه شدن به معنای واقعی و ابعاد بزرگ خودش قابل درک نباشد، اما اهل دانش و خرد آگاه هستند که اگر انتخابات در یک کشور نهادینه شود تا چه اندازه می‌تواند مسیر تحولات را در زمینه تحقق اهداف فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد به دلیل نگاهی است که به این ثروت یعنی نهادینه شدن انتخابات دارند. مساله دیگر دروغ‌هایی است که در فضای مجازی مطرح شده و مردم دیگر  فریب‌  این دروغ‌ها را نمی‌خودند.

قنادباشی اضافه کرد: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی عنوان می‌کردند که آمار مشارکت پایین است در صورتی که با وجود کرونا آمار مشارکت بالا بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران فریب سیاه‌نمایی‌های دشمنان را نمی‌خورند، گفت: انتخابات امسال، انتخابات شگفتی آفرین خواهد بود؛ علاوه بر کسانی که قبل از این در انتخابات شرکت می کردند، قشرهای تازه‌ای نیز وارد این عرصه خواهند شد.

این کارشناس مسائل سیاسی متذکر شد: پیشرفت کشور منوط به انتخابات صحیح و یک پله ضروری به سمت تحقق خواسته‌ها است و مردم باید با انتخاب اصلح این زمینه را فراهم کنند.

انتهای پیام/