اصلاح و توسعه بیش از ۳ هزار متر شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان درگزین
اصلاح و توسعه بیش از ۳ هزار متر شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان درگزین
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از 3 هزار متر شبكه توزيع آب در روستاهای شهرستان درگزین از ابتدای سالجاری اصلاح شد.

به گزارش همدان تیتر، فرهاد بختیاری‌فر در تشریح اقدامات انجام شده در شهرستان درگزین در بخش اصلاح و توسعه شبکه آب و خطوط انتقال آب اشاره کرد و گفت: با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، رفع مشکل شکستگی ها در روستاها از ابتدای سالجاری در شهرستان درگزین، اصلاح شبکه توزیع آب و استاندارد سازی انشعابات در روستای وسمق به طول ۱۱۰۰ متر، اصلاح شبکه توزیع آب و استاندارد سازی انشعابات در روستای شوند به طول ۱۰۰۰ مترانجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از ۳ هزار متر شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان درگزین از ابتدای سالجاری اصلاح شد.

وی با شاره به توسعه شبکه توزیع آب در روستای عین آباد به طول ۹۵۰ متر گفت: اصلاح شبکه توزیع آب در روستاهای مختلف از جمله شاهنجرین ، گیودره، گلستان، حکان نیز مجموعاً بیش از ۱۰۰۰ متر بوده است .

وی با تاکید بر اینکه تمام این اقدامات از محل اعتبارات استانی صورت گرفته است گفت: در همین راستا اصلاح خط انتقال آب شرب سایز ۱۶۰ میلیمتر مجتمع عین آباد به طول یک کیلومتر انجام شده است.

انتهای پیام/