اجلاسیه شهدای ارتش در همدان برگزار شود
اجلاسیه شهدای ارتش در همدان برگزار شود
فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه گفت: در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استلن همدان اجلاسیه شهدای ارتش برگزار شود‌.

به گزارش همدان تیتر، جلسه هم افزایی نیروهای مسلح و اعضای کنگره جهت برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان امروز (شنبه) در استانداری برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «پرویز مرادبکی» فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه در این جلسه با بیان اینکه مسئولین استان همدان در جهاد تبیین در خط مقدم هستند، اظهار داشت: نخستین کنگره شهدای استان همدان به عنوان الگویی در سطح کشور شد و امیدواریم ارتش در کنگره دوم قابلیت‌هایش را به میدان بیاورد و در این عرصه ورود پیدا کند.

وی با اشاره به وجود سه قدرت نظامی پایگاه شهید نوژه، تیپ زرهی شهید قهرمان و پدافند هوایی غرب کشور در همدان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در حوزه دفاع مقدس، مردم‌یاری و محور مقاومت عملکرد بسیار خوبی داشته است.

امیر مرادبکی با اشاره به اینکه در استان همدان قریب به نزدیک هزار و ۶۲۸ شهید از ارتش جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: در این استان ۱۶۸ مفقودالاثر، بیش از ۹ هزار خانواده شهید آجا و ۱۶ خانواده شهید نزاجا درراین استان حضور دارند.

وی با تاکید براینکه امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت کنگره هشت هزار شهید برای معرفی شهدای ارتش استفاده کنیم، افزود: در راستای کنگره اقدامات موثری همچون سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از تندیس شهید نوژه، طرح‌های مردمیاری و چاپ کتاب در خصوص شهدای ارتش صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه با اعلام خبر تاسیس موزه هوانوردی در استان همدان گفت: تاکنون برای ساخت این موزه قریب به ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است و چون در مسیر غار علیصدر است از لحاظ جذب گردشگر بسیار موثر است

وی در پایان ضمن درخواست تعبیه مکانی جهت معرفی شهدای خلبان و سوباشی در سطح شهر همدان و برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش، متذکر شد: در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان آمادگی کامل را داریم.

انتهای پیام/