آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن
آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از توسعه آبرساني به روستاهاي رزن خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزيع و چاه‌هاي آب رزن انجام شده است.

به گزارش همدان تیتر، فرهاد بختیاری فر از توسعه آبرسانی به روستاهای رزن خبر داد و اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سطح روستاهای شهرستان (اورته قمیش، گونلو، چورمق، قادرخلج، کهارد، جعفرآباد، و…) به متراژ ۵ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از توسعه آبرسانی به روستاهای رزن خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع و چاه‌های آب رزن انجام شده است

بختیاری فر به تجهیز و وارد مدار کردن چاه شماره دو روستای کلیجه و عمتلر از توابع بخش مرکزی رزن نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

بختیاری فر با بیان اینکه حفر چاه در روستای جربانلو توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) برای جبران کمبود آب مجتمع با ۷ میلیارد ریال انجام شده است گفت: تجهیز و وارد مدار کردن چاه ۶ روستای توابع بخش سردرود به منظور رفع مشکل کم آبی با ۶ میلیارد ریال انجام شده است.

بختیاری فر از اجرای خط انتقال آب از شهر رزن تا روستای تکیه خبر داد و افزود: این پروژه هم توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به نتیجه رسیده است.

وی به اصلاح قسمتی از خط انتقال روستای آغچه خرابه مرکزی نیز اشاره کرد و گفت: مشکل چندین ساله روستا با این اصلاح رفع و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بخش شهری نیز انجام شد.

انتهای پیام/