شکرگزاری مردم از نزول رحمت الهی در همدان
شکرگزاری مردم از نزول رحمت الهی در همدان
نماینده ولی فقیه استان همدان در نماز شکرگزاری نزول رحمت الهی در سد اکباتان همدان که با حضور مسیولین و مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد گفت : انتظار مردم از مسیولین مربوطه رفع طمع آب است و با ایجاد شرایط مناسب توزیع آب مجموعه آبفا اقدامات لازم را جهت رفاه مردم انجام دهند .

به گزارش همدان تیتر، نماینده ولی فقیه استان همدان در نماز شکرگزاری نزول رحمت الهی در سد اکباتان همدان که با حضور مسیولین و مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد گفت : انتظار مردم از مسیولین مربوطه رفع طمع آب است و با ایجاد شرایط مناسب توزیع آب مجموعه آبفا اقدامات لازم را جهت رفاه مردم انجام دهند .

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی گفت : با نزول رحمت الهی و سرریز شدن سد اکباتان مصرف آب همدان با استفاده از ظرفیت آب موجود سد ۵۰ درصد تامین خواهد شد .

امام جمعه همدان در صحبتهای خود با فراوانی نعمت و رحمت خداوند اشاره کرد و عنوان کرد: خداوند به بندگانش نعمت های را می دهد و بندگان باید در زندگی قدردان رحمت الهی پروردگار باشند، با وجود مشکلاتی که در سال گذشته به دلیل کم آبی در استان مردم باید بیشتر در مصرف آب صرفه جویی و شکرگزار باشند .

شعبانی از اقدامات انجام شده توسط مدیران و مسیولین مربوطه آبفا در راستای توزیع آب و زیر ساخت ها ، گفت: با توجه با هزینه ها و امکانات فراهم شده جهت تامین آب  طراحی ها باید به نحوی باید که آب شرب و غیر شرب از هم مجزا وتفکیک شده باشد و سلامت آب شری جز حساسیت های بیشتری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

  • نویسنده : سارا پرویزی سالار