مسافران همدان ۲۰ میلیون وام می‌گیرند 
مسافران همدان ۲۰ میلیون وام می‌گیرند 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با همکاری بانک گردشگری برای تمام مسافران همدان ۲۰ میلیون وام ۴ درصد در نظر گرفته‌ایم‌.

به گزارش همدان تیتر، سیدمجتبی حسینی در نشست تور آشناسازی تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در همدان، بیان کرد: سود این تسهیلات فعلا یکساله است و تلاش می‌کنیم پایین‌تر هم بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اعلام کرد: با همکاری بانک گردشگری برای تمام مسافران همدان ۲۰ میلیون وام ۴ درصد در نظر گرفته‌ایم‌.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به ازای هر یک نفر است، تصریح کرد: تمامی الزامات یک سفر خوب در همدان وجود دارد و از حمایت دولتی نیز در این حوزه برخودار هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه شخص استاندار مجدانه پای حوزه گردشگری هستند، ادامه داد: هر اتفاقی که از منظر سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شود تمام قد از آن حمایت می‌کنیم.

وی درباره اقدامات تبلیغات گردشگری همدان بیان کرد: از ۱۰ مرداد ۱۵ شب همدان روی آنتن شبکه ۲ می‌رود و بعد از ماه صفر هم به‌ مدت ۱۵ شب روی آنتن یکی از شبکه‌های جام جم، نسیم یا شبکه دو خواهد رفت و این کارها برای برندسازی و معرفی همدان انجام می‌شود.

حسینی با اعلام اینکه به دنبال برگزاری نشست مشترک سفرا و رئیس اتاق‌ برنامه‌ریزی هستیم، گفت: برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری با محور غرب کشور به کمک تورگردانان نیاز داریم‌.

انتهای پیام/