حادثه ناگوار برای پارکبان همدانی
حادثه ناگوار برای پارکبان همدانی
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه سه گفت: حین عملیات جابجایی نیوجرسی های به کار رفته در پلمپ مغازه های ابتدای بلوار سردار شهید همدانی احدی از زحمتکشان شاغل در امور تنظیف معابر دچار سانحه گردید.

به گزارش همدان تیتر، نوری معاون خدمات شهری شهرداری منطقه اظهار کرد : در روز جاری در حین عملیات جابجایی نیوجرسی های به کار رفته در پلمپ مغازه های ابتدای بلوار سردار شهید همدانی احدی از زحمتکشان شاغل در امور تنظیف معابر دچار سانحه گردیده و پس از مراجعه اورژانس وانتقال به بیمارستان فوت نمودند.

مدیر شهرداری منطقه سه نیز در این باره افزود : ضمن ابراز تاسف وهمدردی با خانواده متوفی به اطلاع می رساند در بررسی های اولیه مشخص گردید که متوفی به عنوان پاکبان از پرسنل تحت نظر پیمانکار خدمات شهری و درمحل دیگری از بلوار شهید همدانی، نزدیک به محل وقوع حادثه مشغول به فعالیت بوده اند و هنگام تردد در این مسیر دچار سانحه شدند و متاسفانه این پاکبان زحمت کش را در این حادثه ناگوار از دست دادیم.

فیضی منش عنوان کرد : ضمن بررسی دقیق موضوع متعاقبا گزارش مبسوط و مستندحادثه را از طریق رسانه های رسمی و ارباب جراید به اطلاع عموم شهروندان عزیز خواهد رسانید.

انتهای پیام/